Jump to content

ps2 san andreas 2players

Recommended Posts

Geplaatst:

ik speel gta san andreas op de ps2.

een vriend heeft me verteld dat ik met 2spelers kan spelen.

hoe doe je dat? :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
bedankt he,maar kan je dan met 2verder blijven spelen,of is het maar voor bv 2min?

Toen ik met zijn 2en ging spelen, kon ik gewoon blijven spelen.

En je kan het ook zo weer beeindigen.

De game die ik dus speelde was: Free Room Around

Verdere info staat in ASPHALT zijn post :)

Bewerkt: door Vinewood
Geplaatst: (bewerkt)

Ga in een Two-Player icoontje staan. En laat je vriend een Knopje indrukken of met de Anlog Stick bewegen. Laat in ieder geval de PS2 "merken" dat er ook iemand aan de Tweede Controller zit :puh: .

Nu start je de Two-Player missies. Er zijn twee verschillende soorten Two-Player missies:

Free Room Around:

Je erkent deze Missies aan een Twee Rode Poppetjes

Bij deze "missie" mag je gewoon lond lopen/rijden, je mag vrij rond lopen :) . Je kunt helaas maar in een voertuig met zijn tweeën. Eentje stuurt en de andere kan Drive-By's doen.(Uit het raam hangen en dan schieten)

Normaal kan Player 2 een personage kiezen door met de anlogstick te bewegen naar boven en onderen. Als je deze Two-Player missie start bij een Vriendin kan Player 2 niet kiezen maar is hij de vriendin die daar woont.

Pas wel op! Je mag niet te ver van elkaar af gaan.

Two-Player missies:

Je erkent deze missies aan een Doodshoofdje

Dit zijn echte missies met een doel. Bijv. je moet een bepaald aantal auto's binnen een tijd vernietigen.

Soms zit je in een auto en kan je er niet uit, ook kan het zijn dat je te voet bent en mag lopen en rijden.

Dit is een map waar alle Two-Player missies op staan : Two-Player Locaties

Suc6 verder :cya:

EDIT:

bedankt he,maar kan je dan met 2verder blijven spelen,of is het maar voor bv 2min?

Bij Free Room Around kun je gewoon door spelen totdat iemand dood is gegaan.

Bij de echte missies moet je een doel berijken in een bepaalde tijd.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

je kan zo lang blijven spelen als je wilt alleen je kan niet verre afstand van elkaar nemen zodat bijv: de ene in Los Santos is en de andere in San Fierro ofso. En als 1 van de spelers dood is stopt het 2 player en kom je uit op de plek waar je 2 player deed 8)

succes GangstaBadboyS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...