Jump to content

vriendinnen vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand fotos van allen vriendinnen ik wil graag weten welken ik date oja en ff de der bij zetten hoe ze hetten en waar ze wonnen

Geplaatst: (bewerkt)
heeft iemand fotos van allen vriendinnen ik wil graag weten welken ik date oja en ff de der bij zetten hoe ze hetten en waar ze wonnen

Ik heb wat 'screens voor je en wat info:

Denise:

denise_robinson.jpg

Beschikbaar na de missie Burning Desiré, na een 100% relatie een pimp suite in je kast!

Helena Wankstein:

helena_wankstein.jpg

Te vindden op het dak van de ammu-nation in Blueberry. Na een 100% relatie Rural Clothes in je kast.

Michelle Cannes:

michelle_cannes.jpg

Je kan haar vinden in de driving school in San Fierro. Na een 100% krijg je een race suit in je kast.

Katie Zahn:

katie_zahn.jpg

Je vindt haar soms op het golfterrein in San Fierro. Na een 100% relatie krijg je een Medic Uniform.

Barbara Schternvart:

barbara_schternvart.jpg

Je vindt haar af en toe op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Na een 100% relatie krijg je een politiepak in je kast.

Millie Perkins:

millie_perkins.jpg

Je vind haar na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas. Dit is de enige vriendin waar je geen beloning krijgt, na een 100% relatie.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...