jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 heeft iemand fotos van allen vriendinnen ik wil graag weten welken ik date oja en ff de der bij zetten hoe ze hetten en waar ze wonnen Reageren
Vinewood Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Tada ! *Hier alle info* Voor meer info over Dates etc, kijk op WikiGta Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) heeft iemand fotos van allen vriendinnen ik wil graag weten welken ik date oja en ff de der bij zetten hoe ze hetten en waar ze wonnen Ik heb wat 'screens voor je en wat info: Denise: Beschikbaar na de missie Burning Desiré, na een 100% relatie een pimp suite in je kast! Helena Wankstein: Te vindden op het dak van de ammu-nation in Blueberry. Na een 100% relatie Rural Clothes in je kast. Michelle Cannes: Je kan haar vinden in de driving school in San Fierro. Na een 100% krijg je een race suit in je kast. Katie Zahn: Je vindt haar soms op het golfterrein in San Fierro. Na een 100% relatie krijg je een Medic Uniform. Barbara Schternvart: Je vindt haar af en toe op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Na een 100% relatie krijg je een politiepak in je kast. Millie Perkins: Je vind haar na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas. Dit is de enige vriendin waar je geen beloning krijgt, na een 100% relatie. Bewerkt: 10 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik zou die images niet direct linken, straks gaat hun media down. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.