Jump to content

software maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan je software makenmet c of c++ voor een palmtop computer met als systeem palm OS ?

hopelijk wel

alvast bedankt

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:

Helaas kan ik dit zelf niet, maar een persoon zoals: 'JGhunterS' kan dit daarintegen volgens mij wel, maar het maken van een programma vergt veel tijd en vooral als het voor een ander soort platform is waarvoor de programeur normaal zijn werk doet. Ik zou zeggen leer C (++) en ga aan de slag, je kan bijvoorbeeld een boek in de winkel kopen, boeken zijn meestal de beste oplossing om iets te leren, want echt alles staat bijna tot in de punten uit gelegt bij een goed boekl, vooral Acedemic Service bied zeer goede boeken, maar als je toch zonder boeken wilt gaan leren zou ik google even raadplegen, mischien vind je een site met informatie over C en C++. Maar verder heb ik de potentie er wel voor, maar tijd en zin ontbreken zoals velen hier, ik denk dan ook niet dat iemand iets voor jou gaat maken: 1) Ze kenne jou waarschijnlijk niet. 2) Het kost hun veel tijd voor iets wat ze niet nodig hebben. 3) Ze weten gezien jou omschrijving Totaal niet wat ze moeten maken. Het is niet bedoelt om je af te kraken dat zeker niet, maar je zult denk ik gewoon zelf aan de slag moeten, want programeren is iets wat je niet van iemand zomaar krijgt je meot er zelf voor werken, of iemand gaat het voor je doet waar jij hij/zij voor betaald, dan kun je het eventueel zelf proberen, of iemand mocht gek wezen het gratis voor jou te doen. Dus ik kan je hier verder niet mee helpen, maar ik denk dat je aan deze geboden informatie wel enige knoop kunt binden. Veel succes met je zoektocht, en kijk ook eens op sites waar mischien al dat soort dingen staan, dan ben je ook van deze armoede af! :cya:

Geplaatst:

nou, ik denk dat je dan in dezelfde sector zit als waar summerbase het over heeft, drag-drop programma's (of iets met een simpele user interface) zijn schaars voor windows, laat staan voor Palm os, daarbij is palmos niet echt een populair platform om op te programmeren, dus de compilers ervoor zijn eveneens schaars laat staan gratis of goedkoop

Geplaatst:

Daarbij komt natuurlijk ook nog dat je niet een twee drie kan programmeren. Je begint met een heel simpel programmatje, en waarschijnlijk kun je pas na maanden keihard oefenen iets fatsoenlijks inelkaar zetten. Je moet er dus ook veel tijd en geduld voor hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...