jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) oja en de basketbal chellanges waar zijn die ? Bewerkt: 10 augustus 2006 door jinso Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Missie: Photo Opportunity -------------------------------------- Je moet in deze missie vanuit de Doherty bij je Garage naar Cesar Vialpando gaan. Hij wacht jou daar op, omdat hij gehoord heeft dat er een geheime vergadering is tussen verschillende Criminelen waaronder ook Ryder. Je moet van deze personen foto's maken, Samen rijd je met Ryder naar het dorpje Angel Pine dat is het meest Links onderse dorpje van heel de Staat San Andreas. Daar moet je op het dak gaan staan en foto's van de aankomende mensen maken, het is eigenlijk heel makkelijk. Want je richt gewoon met je camera op het hoofd en je klikt hem met het rondje op de ps2 en met de linker muisknop op de PC. Er is gezien dit niks moeilijks aan, maar je met even een groot stuk rijden. Dat is helaas heel erg jammer dat vind ik zelf ook, maar daar is niks aan te doen. Dat is het spel, en zo zal je dat wel vaker tegen komen. Verder meot je daarna terug rijden, maar dat doet Cesar Vialpando. Op een gegeven moment zet hij je af ben een tank station in de buurt, daarna heb je hem gehaald. Beloning: Respect + Photo Opportunities -------------------------------------- Photo Opportunities vind je alleen in San Fierro, dit zijn objecten die je moet fotograferen met een Camera, die camera kan je op diverse plaatsen vinden zo ook in San Fierro. Je vind hem in de buurt van San Fierro, als je die niet kan vinden maak ik wel even een kaart, als je al een Foto camera hebt is dat natuurlijk niet nodig dus. De objecten die je moet fotograferen zijn rond en je moet de richter precies op het EI richten. Ik noem het maar een EI omdat hij daar veel op lijkt. Als je dat dus gedaan hebt en je maakt de foto dan heb je er dus weer een foto bij. Je kan ze allemaal zelf op gaan zoeken, maar ik verzeker je dat is heel veel werk. Er is dus een veel makkelijkere manier op WikiGta heeft een Zekere Gta-sheep een pagina gemaakt waar veel Foto Opportunities op staan kijk daarom ook op 'deze' pagina, als je op een bolletje/rondje klikt krijg je informatie waar hij zich precies bevind. Dan is er nog een makkelijkere oplossing dat is het programma Sama (San Andreas Mission Analyst). Hiermee kun je een Savegame inladen en daarmee bekijken welke plekken je nog niet hebt gevonden het werkt echt heel makkelijk ik heb hem daarom ook even voor je geupload. Je vind hem in me bijlage, maar binnen een paar dagen verwijder ik hem daar weeer uit gezien je een limiet hebt hier. Verder wens ik je veel succes en zie dit als aanvulling op de andere! Bewerkt: 10 augustus 2006 door SummerBase Reageren
~Mario~ Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Photo Opportunities dat zijn foto,s die je moet nemen rondt heel san fierro, hiervoor moet je wel een fototoestel bij je hebben, in totaal moet je 50 foto,s nemen de Photo Opportunities tellen ook mee voor de 100% Ik heb hier even een kaartje van wikigta waar je deze bolletjes kan vinden, richt met je fotototoestel gericht op 1 van die bolletjes en dan druk je op oke, en je hebt er weer een Opportunitie bij. Veel succes verder met het zoeken naar de Photo Opportunities MVG Mario Edit: Summerbase ik denk dat je iets anders bedoelt, de collecttables worden hier denk ik bedoelt en niet de missie ervan Bewerkt: 10 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) what is dit en wat moet je doen Dat is een missie, maar ik denk dat je de photo opportunity bedoeld van de collectables. Het is een of ander rondraaiend bolletje, met daarin een pictogram van een camera. Deze bolletjes kan je alleen zien als je er met een camera overheen gaat, ze zitten meestal op 'flauwe' plekjs zoals achter een bord waar je ze niet goed kan zien. Het doel hiervan weet ik niet, je moet er 50 zien te vinden. Ze liggen verspreid over heel San Fierro, dit is wel een mooie manier om San Fierro te leren kennen! Dit is een plaatje van dat bolletje: Op WikiGTa kun je een kaartje met alle vindplekken vinden: http://nl.wikigta.org/index.php/Photo_Oppo..._San_Andreas%29 Bewerkt: 10 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ok jongens bedankt ik bedoelde inderdaad de colletebels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.