Time Fighter Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik zit bij de missies van ryder enzo telkens al ik een missie uitspeel komt erop missie gehaald en respect maar mijn respect meter gaat nie omhoog. is dit normaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Appie Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je respect gaat wel omhoog, maar heel erg langzaam. Als je verder in de game bent zul je zien dat je respect echt omhoog gaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik zit bij de missies van ryder enzotelkens al ik een missie uitspeel komt erop missie gehaald en respect maar mijn respect meter gaat nie omhoog. is dit normaal? als je een hood overneemd krijg je ook respect (om het iets te versnellen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik zit bij de missies van ryder enzotelkens al ik een missie uitspeel komt erop missie gehaald en respect maar mijn respect meter gaat nie omhoog. is dit normaal? als je een hood overneemd krijg je ook respect (om het iets te versnellen) SLOTJE (oud topic) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts