Jump to content

stowaway


Wijst

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • Izah

    6

  • Dutchy3010

    3

  • megamaggot

    2

Ik was eigenlijk even aan het eten, maar ik zag jou topic staan dus ik dacht die kan ik niet laten liggen. Het is eigenlijk een heel makkelijke missie maar je moet weten hoe het moet. Je hebt een motor en daamee kun je het motor trucje uitvoeren waarmee de motor een stuk sneller gaat. Zo kun je dus makkelijker in het vliegtuig komen. Het trucje luid: Pijltje omhoog snel achter elkaar in drukken. Je ziet dus ook voor je dat ze die Barrels uit het vliegtuig gooien als je dat ziet moet je er omheen manovreren. Ik neem altijd de rechter kant en als de barrels net gegooit zijn maar ik gas aan de zijkant en dan glip ik er net in. Het kan wel eens fout gaan, maar dit lukt mij toch altijd, wil dit nog niet lukken. Dan kan je het altijd aanvragen in het : 'savegame aanvraag forum', maar dat wist je al denk ik. Veel succes Wijst en ik zal nog even een recente Missie uitleg geven die ik gemaakt heb een week geleden volgens mij! :Y

---

In deze missie moet je een vliegtuig laten exploderen in de lucht. Je moet bij het opstijgen erin glippen. Dit doe je met een motorfiets. Je rijd langs de zijkant van de patrioule, je gebruikt het motor truc'je. Die luid: Pijltje omhoog (^) in een snelle beweging achter elkaar in drukken. Zo ga je sneller, wat tot het gevolg kan wezen dat je sneller in het vliegtuig zit. Éénmaal in het vliegtuig moet je de bewakers neer-slaan. Niet schieten anders zal de brandstof tank exploderen. Dan loop je naar achter en jat je een parachute van een bewaker plaatst de bom en springt uit het vliegtuig. Dan land je veilig op de grond en is de missie gehaald.

Beloning: $20.000

Kijk ook eens 'hier' voor een video van hoe deze missie wel moet.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

wi heefd er een tip om sneller in het vliegtuig te komen in stowaway ??? :?

Mijn tip is om via links te gaan. Als je de missie start moet je richting de mensen rijden, daarna moet je aan de linkerkant blijven rijden. Uit het vloegtuigzullen allemaal vaten rollen, doordat je aan de linker kant rijd zul je die ontwijken. Daarna moet je met een grote bocht richting de opening van het vliegtuig gaan, dit werkt altijd bij mij. Bekijk anders het filmpje:

http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...as/vid416.shtml

Link to comment
Delen op andere websites

hier bestaan al genoeg topics over volgens mij hoor.

Velen zeggen dat je het beste langs rechts kan gaan(langs rechts en de auto's ontwijken),dan niet vlak achter het vliegtuig rijden maar er iets rechtser van zodat je de tonnen ontwijkt.dit was bij mij niet echt een tip:het lukte me totaal niet,toen ging ik het eens langs links proberen en het lukte meteen.ga dus gewoon tussen de meest linkse en de middelste auto door.dan zeggen vele forum-leden dat je naar voor moet leunen,dit is eigelijk helemaal niet nodig:door naar voor te leunen kan je moeilijker sturen(ps2)en als je teveel naar voren gaat dan ga je juist langzamer.als je net naast het vliegtuig bent dan ga je naar rechts en rij je erop.nu krijg je een cutscene en dan mag je in het vliegtuig niet sgieten of het vliegtuig ontploft.voor de mensen de doden kun je het beste een golfstick gebruiken of een poolstick.

greetz?MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ow ik heb mijn kettingzaag gebruikt maar je moet in ieder geval NIET naar die FBI mannetjes schieten, want geloof me, dan ga je langzamer, en je moet ook niet proberen ze te overrijden, want dan ga je nog langzamer, dus negeer die bitches en focus je helemaal op het vliegtuig, dan lukt het wel ;)

:cya: wakkiegeslacht

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie heeft een vaagheidje in zich zitten, die ik al heb gemeld en naar aanleiding daarvan op wikigta is veranderd.

De fout is dat als je gewoon rechtdoor blijft rijden en dan op het laatste moment van plan bent naar binnen te snijden, het vliegtuig te snel is. Ook als je dat zogenaamde trucje wil doen. Deze missie is makkie te halen door alleen gas te geven:

Door ietwat in het midden van het vliegtuig te rijden heb je geen last van de fout dat je het vliegtuig niet in kan halen. Het enige waar je nog voor op moet passen zijn de kratten dan, maar door ietsje links of rechts van het midden het vliegtuig te rijden heb je daar ook geen last van als het goed is.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ontwijk gewoon die barrels.

Leun een piepklein beetje naar voren dan ga je wat sneller.

Ik deed het op een NOG andere manier, maar hiervoor moet je goed zijn in motorrijden.

Rij ernaartoe op je achterwiel, dan ga je ook sneller. Als je dat niet zo goed kunt, ga dan om de eerste manier.

Die raad ik je meer aan. ;)

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Stap op de motor en rij een hele tijd recht door, ga nu tussen de barrels door en pas op dat je niet geraakt wordt. Nu rij je recht het vliegtuig in volgas. Je missie vervolgt nu.

Veel succes, Grove St. ;)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Okay ik heb ook moeite met deze missie. Ik heb alles al heel vaak geprobeerd: links erlangs, rechts erlans en door het midden. Ik ontwijk de barrels en doe dat 'trucje' dat je harder gaat maar ik kom er nog steeds niet in. Moet je niet een bepaalde bike skill level hiervoor hebben? Ik snap er niks van :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ffies een kaartje gemaakt, zou je es willen kijken of je het zo hebt geprobeerd?

padmk0.th.png

1. Start: Doe het trucje terwijl je vol gas geeft

2. Bij de FBI gasten of CIA of w/e snijd je naar binnen, naar links in dit geval. Trucje hoeft nu niet echt meer.

3. Ga ietwat links van het midden van het vliegtuig of van de 'ramp' rijden, zodat je geen last hebt van de barrels/kratten

4. Als je ziet dat je rap dichterbij het vliegtuig komt neem je een ong. recht lijn naar de ramp.

Je voorwiel hoeft de ramp maar te raken om binnen te komen.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ffies een kaartje gemaakt, zou je es willen kijken of je het zo hebt geprobeerd?

padmk0.th.png

1. Start: Doe het trucje terwijl je vol gas geeft

2. Bij de FBI gasten of CIA of w/e snijd je naar binnen, naar links in dit geval. Trucje hoeft nu niet echt meer.

3. Ga ietwat links van het midden van het vliegtuig of van de 'ramp' rijden, zodat je geen last hebt van de barrels/kratten

4. Als je ziet dat je rap dichterbij het vliegtuig komt neem je een ong. recht lijn naar de ramp.

Je voorwiel hoeft de ramp maar te raken om binnen te komen.

Thanks voor de goede uitleg. Straks even proberen en kijken of het nu eindelijk eens lukt!

edit: Ik heb het precies zo geprobeerd, maar het vliegtuig blijft gewoon te snel. En ook zoals op die filmpjes (waar ze dat trucje niet eens gebruiken). Ik word er echt gek van want het is de enige missie die ik nog moet doen om verder te gaan. De bikeschool heb ik nu alles zilver gehaald maar dat maakt ook weinig verschil. Is er geen manier om NOS in je moter te zetten :puh:

Bewerkt: door Izah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...