Jump to content

stowaway


Wijst

Recommended Posts

Ik heb het echt 100 keer geprobeerd. Ben 1 keer dichtbij genoeg gekomen en toen reed ik tegen het vliegtuig aan ofso.. Als je die bocht maakt, laat je dan gas los? Anders neemt ie echt een onwijze omweg.

Ik snap nog niet waarom jullie allemaal zo nodig tussen die auto's door willen gaan... Ga gewoon langs rechts, ga liggen en je buigt op het laatst af. Je hoeft helemaal niet recht in het vliegtuig te gaan, een beetje scheef kan ook. Je bent dan toch binnen. Als je tegen het vliegtuig aangaat, moet je natuurlijk eerder afbuigen. Maar ik zou het gewoon langs rechts (dus in het begin gewoon rechtdoor rijden) doen. Succes ermee!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • Izah

    6

  • Dutchy3010

    3

  • megamaggot

    2

Zo te merken is het nog niet gelukt, het is eigenlijk best simpel. Als je gestart bent moet je tussen de auto's door en om het poppetje ( :D ) heen. Je drukt dan op pijltje vooruit, je leunt nu over je stuur en je maakt extra snelheid. Nu kun je zelfs wel naast het vliegtuig komen. Op de PS2 moet je het analoge stick vooruit dieuwen. Probeer dan naast diev aten te blijven en als je dan naast het vliegtuig rijdt, dan gewoon na de vaten snel naar binnen rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem

het vliegtuig gaat gewoon VEEL te snel het truukje heeft geen zin terwijl mn bikeskill al op ongeveer 75% zit

Dat kan ook aan je PC liggen. Druk op het pijltje vooruit (of in ieder geval de toets waarmee je gaat staan). Dan ga je liggen en ga je sneller. Maar meestal heb je dat niet eens nodig. Het kan dus ook aan je pc liggen, want ik herinner me nog een topic van pas geleden waar diegene er niet uit kon komen en dat ik de savegame gewoon kon halen. Gebruik de tips uit dit topic (liggen, en zowel langs rechts als tussen de auto's door proberen) en als het echt niet lukt kan je nog altijd het savegame aanvraag forum proberen! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem

het vliegtuig gaat gewoon VEEL te snel het truukje heeft geen zin terwijl mn bikeskill al op ongeveer 75% zit

Dat kan ook aan je PC liggen. Druk op het pijltje vooruit (of in ieder geval de toets waarmee je gaat staan). Dan ga je liggen en ga je sneller. Maar meestal heb je dat niet eens nodig. Het kan dus ook aan je pc liggen, want ik herinner me nog een topic van pas geleden waar diegene er niet uit kon komen en dat ik de savegame gewoon kon halen. Gebruik de tips uit dit topic (liggen, en zowel langs rechts als tussen de auto's door proberen) en als het echt niet lukt kan je nog altijd het savegame aanvraag forum proberen! Succes!

Ik heb idd het gevoel dat het aan mijn pc ligt, als ik kijk naar andere filmpjes van deze missie gaat het veel vloeiender. Al heb ik met andere missies nog niet echt last ervan gehad, behalve dan in die missie dat je die blueprint moet fotograferen en er veel rook bij die trappen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie moeten es ophouden met de tip dat je gewoon rechtdoor moet rijden met het idee dat je dan wel naar binnen kunt snijden op het laatste moment. Dat werkt niet. Ook helpt dat op je motor staan voor geen hol.

Ik heb gister Stowaway 10 keer gedaan (alleen in het vliegtuig komen dan) en het lukte me 2 keer niet. Dat waren de keren dat ik of gewoon rechtdoor bleef rijden of wanneer ik via uiterst links het probeerde.

De andere 8 keer lukte me het makkelijk toen ik zo'n beetje tussen de binnenste motoren bleef rijden, maakte niet uit of ik tussen de auto's door ging of van rechts naar binnen sneed na die auto's.

Nu heb ik SA op de PS2 dus over evt. computer lag o.i.d. kan ik niet meepraten, maar het probleem dat het vliegtuig te snel kan zijn is er wel degelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon als een idioot achter mekaar op die pijltjes toets/linker analogestick(ook voor ps2 is het L3) drukken, dan leun je een beetje naar voren je moet die toets NIET ingedrukt houden maar gewoon achter elkaar indrukken alsof je leven ervan afhangt. Ben je per ongeluk naast het vliegtuig, NIET afremmen, dan haal je het niet meer, maar gewoon heel even de gasgeef knop loslaten(W,R,X PC, XBOX, PS2)

Succes!

ps als het echt niet lukt moet je je saved game gewoon uploaden via rapidshare en dan kunnen anderen het downloaden en de missie voor je uitspelen dit kan in het save game aanvraag forum

:cya: wakkiegeslacht

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nou ik heb gister al als een debiel op die knoppies lopen rammen en na 100 keer wordt dat best irritant, maar ik ga het vandaag gewoon nog een keer proberen. Als het echt niet lukt zal ik maar mn savegame uploaden, want ik wil echt verder met het verhaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie moeten es ophouden met de tip dat je gewoon rechtdoor moet rijden met het idee dat je dan wel naar binnen kunt snijden op het laatste moment. Dat werkt niet. Ook helpt dat op je motor staan voor geen hol.

Ik heb gister Stowaway 10 keer gedaan (alleen in het vliegtuig komen dan) en het lukte me 2 keer niet. Dat waren de keren dat ik of gewoon rechtdoor bleef rijden of wanneer ik via uiterst links het probeerde.

De andere 8 keer lukte me het makkelijk toen ik zo'n beetje tussen de binnenste motoren bleef rijden, maakte niet uit of ik tussen de auto's door ging of van rechts naar binnen sneed na die auto's.

Nu heb ik SA op de PS2 dus over evt. computer lag o.i.d. kan ik niet meepraten, maar het probleem dat het vliegtuig te snel kan zijn is er wel degelijk.

Ik houd niet op met de tip gewoon rechtdoor rijden, aangezien het wel kan. Het kan wel. Op de pc versie in ieder geval. Ik wil best een filmpje maken, maar helaas gaat dat niet op mijn pc. Gewoon recht door rijden en dan steeds dichter naar de 'lijn' van het vliegtuig. Op het laatst moet je er helemaal voor zijn, en dan krijg je ook geen problemen met de kratten. Sjoef en je bent binnen. Dit doe ik altijd. Misschien kan dit niet op de playstation 2. Maar op de pc kan het zeker wel. Of misschien kan jij gewoon niet rechtdoor omdat je niet genoeg timing hebt? Ik heb het altijd zo gedaan, en ik heb deze missie aardig wat keer gedaan, zowel voor mezelf als voor savegames. Het is dus onzin dat jij nu zegt: Dat werkt niet. Want bij mij doet hij het zeker wel!

EDIT: @ Preddy: Ik heb never nooit gezegd dat ik je een noob vind of wat dan ook, want dat vind ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat je niet gelijk hebt, aangezien ik altijd rechtdoor rijdt. Moet je niet persoonlijk opvatten. En zoals ik al gezegd heb: Op de PC lukt het wel degelijk. Ik zeg geen verschillende dingen. Ik zeg dat je rechtdoor moet rijden en af moet buigen, wat mij nogal logisch lijkt omdat als je helemaal rechtdoor rijdt, je dan voorbij het vliegtuig rijdt en niet erin. Een verandering van richting is dus altijd noodzakelijk. Het zijn niet twee verschillende dingen. En ik ben niet van plan om ruzie met je te gaan maken. Maar het kan wel degelijk op de pc. En dan moet jij niet gaan zeggen: Dat werkt niet. Want dat werkt wel degelijk!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

op die knopjes rammen is echt gekkenwerk hoor.

je kan beter gewoon niet naar voren leunen en dan gewoon langs links of rechts(voor ik klachten krijg dat het langs rechts beter gaat)gaan.dan moet je naast de oprijplank blijven rijden tot je controller(ps2)begint te trillen en dan moet je iets naar links/rechts leunen zodat je erin rijdt.

nog even over die knopjes rammen en naar voor leunen:dit werkt bijna niet,als je de knopjes gaat rammen moet je hier echt al veel voor geoefend hebben om de tijd tussen de knopjes in te drukken vanbuiten te weten.

als je naar voren leunt dan kun je moeilijker sturen en knal je tegen de kratten aan.ik had wel een volle bike skill toen ik de missie deed dus daar kan het ook aan liggen,of het ligt aan je pc.

als je in het vliegtuig zit kun je het beste een knife(mes)of een silenced pistol gebruiken.niet om geen geluid te maken maar zorgen dat het vliegttuig niet ontploft.de mannetjes kun je gewoon onder de kratten gooien die voorbij komen gerold(hebben ze ook wat "schade".

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ffies aan Dutchy3010

Ik kan je verzekeren dat omdat ik nog maar 100 posts heb of nog maar net hier rondloopt, ik geen noob bent, wat jij blijkbaar denkt. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik een aardige controle heb over de motors waar ik op rijd en in de auto's waarin ik rijd.

Zoals ik al hierboven zei, wanneer ik op mn PS2 gewoon rechtdoor rijd, het vliegtuig niet te halen is. Dat is een feit voor zover ik het zie, want het is me nog geen enkele keer gelukt op die manier, niet eens om dichtbij te komen. Het is dan ook des te opvallender dat wanneer ik gewoon iets naar het midden stuur het ineens wel lukt, dan is het zelfs uber simpel.

Nou zie ik dat jij ineens hebt over "Gewoon recht door rijden en dan steeds dichter naar de 'lijn' van het vliegtuig.", komt dit niet overeen met wat ik zeg? Het is mss net iets minder overdreven wat ik vertel of wat men doet in het geposte filmpje, maar het komt op hetzelfde neer. Dat is iets anders dan wat je eerder zegt, waar ik op inga: "Ga gewoon langs rechts, ga liggen en je buigt op het laatst af. " Nou kan je me daarin gelijk geven of niet, maar voor zover ik zie zeg je 2 verschillende dingen.

Iig, deze missie zit een bug in, die ook te zien is als je op een snelweg rijdt. Als je snel rijdt en iemand in wil halen, zie je zo'n auto wat schokken en je makkelijk voorblijven. Ook in de missie Misapropriation kan je de helikopter die je achtervolgd duidelijk zien schokken.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie moeten es ophouden met de tip dat je gewoon rechtdoor moet rijden met het idee dat je dan wel naar binnen kunt snijden op het laatste moment. Dat werkt niet. Ook helpt dat op je motor staan voor geen hol.

Ik heb gister Stowaway 10 keer gedaan (alleen in het vliegtuig komen dan) en het lukte me 2 keer niet. Dat waren de keren dat ik of gewoon rechtdoor bleef rijden of wanneer ik via uiterst links het probeerde.

De andere 8 keer lukte me het makkelijk toen ik zo'n beetje tussen de binnenste motoren bleef rijden, maakte niet uit of ik tussen de auto's door ging of van rechts naar binnen sneed na die auto's.

Nu heb ik SA op de PS2 dus over evt. computer lag o.i.d. kan ik niet meepraten, maar het probleem dat het vliegtuig te snel kan zijn is er wel degelijk.

Ik houd niet op met de tip gewoon rechtdoor rijden, aangezien het wel kan. Het kan wel. Op de pc versie in ieder geval. Ik wil best een filmpje maken, maar helaas gaat dat niet op mijn pc. Gewoon recht door rijden en dan steeds dichter naar de 'lijn' van het vliegtuig. Op het laatst moet je er helemaal voor zijn, en dan krijg je ook geen problemen met de kratten. Sjoef en je bent binnen. Dit doe ik altijd. Misschien kan dit niet op de playstation 2. Maar op de pc kan het zeker wel. Of misschien kan jij gewoon niet rechtdoor omdat je niet genoeg timing hebt? Ik heb het altijd zo gedaan, en ik heb deze missie aardig wat keer gedaan, zowel voor mezelf als voor savegames. Het is dus onzin dat jij nu zegt: Dat werkt niet. Want bij mij doet hij het zeker wel!

Dit kan ZEKER op de PS2. Ik vindt het namelijk ook een beetje onlogisch dat je links zou moeten rijden om het te halen aangezien je dan een omweg neemt :cab: . Rijd gewoon rechts voorbij de mannetjes en als je wilt kun je een beetje voorover leunen. Dit hoeft niet persé, het lukt ook zonder. maar ga niet op je Motor staan wat dat heeft al helemaal geen zin. Een klein beetje voorover leuen of helemaal niet.

Maar ga niet ver weg bij de kratten (Oja? Tonnen dacht ik :sst: ) ga er langs rijden en zorg dat je niet geraakt wordt. Je mag best even uitwijken, dat kan geen kwaad.

EDIT: Hierboven^:

Preddy zegt ze dat je een noob bent? neen...

Maar geloof me ik speel op de PS2 en een vriend van mij ook we hebben samen vaak deze missie gedaan en altijd lukte het om rechts te rijden.

En van dat Schokken heb ik helemaal geen last van :N

Veel Suc6 verder :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Okay bedankt voor alle hulp, maar een nachtje slapen doet blijkbaar goed. Ik probeer het daarnet 1 keer en ik heb het gehaald! De manier waarop ik heb het gehaald is door het midden net links van de rechterauto snijden (pas op voor mannetjes + kratjes die daar staan) en dan zit je meteen achter het vliegtuig waardoor hij blijkbaar minder snel gaat. Thanks in ieder geval maar mijn dag is goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...