$NeoSyp$ Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Hey mensen is er een missie waarin LV al is ontlockt en waarin je woozie bijvoorbeeld naar de woestijn kunt rijden? Ik moet namelijk een filmpje met hem opnemen in de woestijn. Bedankt. EDIT: PS weet iemand een programma waarmee je makkelijk skins kunt wisselen zodat ik bijvoorbeeld een homie woozies skin geef Reageren
HerrieM Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Er is geen missie waar je Woozie naar de woestijn kan rijden. Je zult nog maar een missie met Woozue doen, en daarbij zal hij niet bij je in de auto zitten. Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 EDIT: PS weet iemand een programma waarmee je makkelijk skins kunt wisselen zodat ik bijvoorbeeld een homie woozies skin geef Ik denk niet dat er echt een programma voor dit is, want het is echt een enorme klus om dit te doen, want niet elke skin is gelijk aan elkaar. Ik weet dus ook totaal niet of er een programma voor is, maar bijvoorbeeld een skin van een Ped is compleet anders ingedeelt dan die van woozie bijvoorbeeld. Het script zorgt er dan voor dat ze in het spel er goed uit zien, dus je moet gaan plakken met de TXD's, maar ik geef je weinig kans. Tevens is Carl Johnson in stukke gedeelt als je dat nodig zou hebben eventueel. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Tja jammer is er dan een manier om woozie vanuit sf in de woestijn te krijgen?(mag met cheats zijn) En anders gebruikj ik wel iemand die op hem lijkt. Weten jullie welke ped het meeste op woozie lijkt? Bewerkt: 10 augustus 2006 door frostiemen Reageren
megamaggot Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 een van de triads lijkt waarschijnlmijk wel op woozie,maar ik vindt de pastoor(die player 2 kan kiezen in 2 speler mode)er nog het meest op lijkt,hij is alleen grijs en heeft geen zonnebril. greetz,MM Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 De pastoor nah ik denk toch de triads bedankt maar weten jullie meen maniet om Woozie van SF naar de woestijn te krijgen(als LV nog niet is unlockt, mag met cheats) Reageren
Sunray Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Zeg nooit nooit zeg ik altijd. Ik weet denk ik een manier,ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Bij een missie in san fierro met woozie The Mountain Clouds Boys Moet je normaal naar een plek rijden maar als je nu eens naar de desert rijdt? Ik denk wel dat je de cheat nooit politie achter je aan aan moet staan: Ps2:Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Computer:AEZAKMI Xbox:B, Right, B, Right, Left, X, Y, Up Dus misschien dat dit gaat helpen maar ik denk dat je die missie al gedaan hebt.(Als ik het goed heb) Anders weet ik het eigelijk ook niet meer om eerlijk te zijn. Hopelijk heb ik je geholpen van je liefste lid Sunray. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Sunray Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Maar hoe kom ik in de woestijn als de brug is afgesloten Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Maar hoe kom ik in de woestijn als de brug is afgesloten Met de Cheat dat auto's over het water kunnen rijden of de Hydra Cheat en dan natuurlijk wel de Nooit meer Politie achter je aan. SA Cheats -> Vind je hier Bewerkt: 10 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Sunray Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Wel Sunray heeft voor alles een oplossing doe alle auto's vliegen en vlieg over die brug^^. Met de hydra kan er toch maar 1 in tenzij woezie of de vleugel van de hydra gaat^^. Ik kan mis zijn en over het water is toch wel wat traag met vliegen kun je al direct op een berg ofzo(en gaat sneller). Hopelijk heb ik je geholpen. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Sunray Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 In je eerste post stond een edit: of 1 van je homies woozie kan zijn. Nou, dat kan. Op internet is er wel een mod voor, maar ik kan je het ook zo uitleggen, dan moet je me maar even een PB sturen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 je kan ook een dodo nemen je pakt eerst een packer die zet je vervolgens tegen de poort van het vliegveld dan rij je er met een motor overheen en voila! je bent op het vliegveld in een dodo kunnen 2 mensen veel succes btw waarom moet je per se een filmpje hebben van woozie in the desert? wakkiegeslacht Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Je kan niet in vliegtuigen als je nog geen vliegbrevet hebt. Het enige waar je in kan op het vliegveld in SF is de Maverick, dit zou eventueel dus wel kunnen. Donwell Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Je kan niet in vliegtuigen als je nog geen vliegbrevet hebt. Het enige waar je in kan op het vliegveld in SF is de Maverick, dit zou eventueel dus wel kunnen.Donwell Op het vliegveld in SF niet nee maar op het Vliegveld in LS zijn de vliegtuigen gewoon open hoor . Reageren
energie Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 lol je kan wel een vliegtuig bestuuren zonder vlieg buffet als je bij los santos bent moet je gewoon een auto tegen de muur aan zetten vlak bij de poort (daar is de muur het laagst) je stapt op de auto en je klimt zo over de muur heen en je kan in een dodo of een jet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.