Wijst Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) kan iemand hem eff doen de missie kan je doen bij cj hier is de savegame >> http://rapidshare.de/files/28914150/GTASAsf2.b.html ______ ok is goed maat _______ ok bedankt Bewerkt: 10 augustus 2006 door wijst
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Vertical Bird - Passed! Ik heb de missie: 'Vertical Bird' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je moet in deze missie naar de Crib van Mad Dog in Mullholland. Je moet een Hydra stelen van een schip in de haven. Je moet als je met Toreno naar beneden bent gereden in een speedboot naar de gewone boot varen. Je moet via de Achterkant naar binnen glippen. Als je binnen bent druk je direct op 'enter' waardoor je staat. Dan richt je direct naar de richting van de rode puntjes, want daar komen bewakers die je willen vermoorden schiet dan als een gek de bewakers dood. Het zijn er drie dus ga niet binnen 1 keer van de speedboot af. Als ze weg zijn moet je zo snel als je kunt van de speedboot af en ga naar de rode corona. Als je dat gedaan hebt fik je van de voren '2' Hydra's af zodat ze je niet achtervolgen, doe dit btw. wel voorzichtig, wan als het fout gaat kun je de missie opnieuw doen. Dan stap je in een hydra en vlieg je naar de plek waar 4 boten in het water liggen. Er kom(en)t dan 1, 2 of 3 hydra'(s) op je af. Als je boven het gebied bent houd je constant de spatie in. Als je een Voertuig ziet dan krijg je een groen rondje te zien, als die dan rood word moet je gaan schieten waardoor de hitte gevoelige bom naar het desbetreffende voertuig gaat. Een tip is hier niet voor, maar blijf vooral hoog vliegen, want de bergen liggen nogal dicht op elkaar. Als je klaar bent moet je naar de Verdant Meadows om je Hydra op te slaan in de Hangar. Dan is de missie gehaald en kun je verder gaan met het verhaal. Ik heb hem opgeslagen in de Verdant Meadows. Ik wens je veel succes en plezier in de verdere verloop van het verhaal, als er nog eens iets is dan zeg je het maar even! Beloning: $50.000, Respect + Bewerkt: 10 augustus 2006 door SummerBase
Recommended Posts