Jump to content

Wauzie's Texture showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wauz_logo.png

Nadat Jorge ermee begon, kon ik het ook niet laten :Y. Dus hier zijn ze:

Textures:

wauztext_stone01.jpg

Aantal klinkers in een elleboogverband.

wauztext_brick01.jpg

Baksteen van onze garage :D.

wauztext_tile01.jpg

Tegeltjes uit de badkamer.

Edit:

wauztext_brick02.jpg

wauztext_brick03.jpg

Edit2:

wauztext_brick04.jpg

wauztext_concrete01.jpg

wauztext_grass01.jpg

wauztext_stone02.jpg

Jorge, we moeten echt een bedrijf opzetten. :-( .

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:

Zien er ook niet verkeerd uit Wauzie :Y Alleen soms iets te wazig, misschien zou je ze wat kunnen editten en ze wat meer scherper maken. En ook zo bij Jorge, lijken ze op foto's, misschien het iets wat meer op een textuur laten lijken. Maar ook niet zo bagger als de GTA Textures. Gewoon dat je niet zo snel ziet dat het van een Foto is ;)

Geplaatst:

Je begrijpt het nog steeds niet he BB, dat is nou juist de bedoeling van textures ;).

Dat ze op foto's lijken, dat het net echt lijkt :).

Geplaatst:

En wat doen jullie dan nadat je de foto hebt gemaakt, in het juiste formaat knippen en daarna dezelfde foto ook als bumpmap gebruiken, of verander je de foto voor de bumpmap?

Het ziet er namelijk wel erg proffesioneel uit, ik zou het wel erg handig vinden als ik het zelf ook kon.

maja je kan ook altijd nog www.stormvision.net bezoeken en je doet ideeën op voor je eigen site, en maakt er een bedrijfje van :bonk: . verder keep up the good work en ik zal je textures zeker gaan gebruiken (als je ze gratis gaat releasen :puh:).

Bewerkt: door Puma

Je hoeft ze maar uit die plaatjes te knippen. :puh: Geintje...

EDIT: Zien er goed uit, trouwens. Ga zo door! :)

Bewerkt: door teuntjuh
Geplaatst:

siet er echt heel mooi uit.

maar wat ik mij nu af vraag he hoe doen jullie dat met het licht inval. want ik sie op die plaatjes nergens dat het aan de eene kant donkerder is dan aan de andere.

en die 3e texture. dat zijn glade tegeltjes. die spiegelen ook een betje. wrm zie ik daar nu nergens een stukje dat gespiegeld is ??

siet er echt tof uit hoor ga zo door.

Geplaatst:
siet er echt heel mooi uit.

maar wat ik mij nu af vraag he hoe doen jullie dat met het licht inval. want ik sie op die plaatjes nergens dat het aan de eene kant donkerder is dan aan de andere.

en die 3e texture. dat zijn glade tegeltjes. die spiegelen ook een betje. wrm zie ik daar nu nergens een stukje dat gespiegeld is ??

siet er echt tof uit hoor ga zo door.

Tja, lichtinval is het een van de dingen die texturen maken moeilijk maakt. Je moet er rekening mee houden dan de textuur herhaald wordt zodat je het niet merkt, zodat het een groot geheel vormt. Als er verschil in belichting is kun je zo tellen hoevaak de textuur herhaald is, en dat is niet wat je moet hebben. Met die foto op die tegeltjes had ik best wel geluk, ik had een foto gemaakt en bijna al die tegeltjes reflecteerde, maar die net niet en die heb ik eruit gehaald en vaker gebruikt :). Maar natuurstenen tegels enzo zijn erg moeilijk te fotograferen, daarom heb ik zowiezo altijd de flitser uit. Btw, buiten foto's maken is veel makkelijker qua belichting :).

jha oke ik snap het.

en met wat voor een camera maaken jij en Jorge die fotos ??

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Een normale camera uit de winkel :). Volgens mij is die van ons 4.1 megapixel, dus het is echt geen proftoestel, maar hij is goed genoeg :).

Btw, mijn hoofdpost is geupdate :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...