Jump to content

vriendin op ammu-nation

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal, bij de vriendin op ammu-nation mag je maar een maximum aantal spieren zitten :-(

daar ben ik nu dus overheen, ik laat cj niet eten maar zijn spieren blijven maar vol.

ik heb ook gen cheats gebruikt :?

kan iemand me misschien helpen, alvast bedankt

Geplaatst:

Dus je wilt Spieren "Verliezen"?

Volgensmij is de enige manier om als je honger krijgt naar een FastFood restaurant te gaan daar niets te eten en wachten totdat je geen 'Fat' meer hebt. Als dit het geval is gaan je spieren nu minder worden als je op het gewenste % spieren zit ga je snel in de marker staan en eet je snel weer wat 'Fat' erbij.

Scu6 Verder :cya:

Geplaatst:

Veel zwemmen gaan de spieren ook weg!!

Want dat had ik toevallig ook een keer!!

Moet je gewoon gaan zwemmen dan gaan ze wat sneller weg..

Geplaatst:

Het beste helpt volgensmij gaan rennen/fietsen in de gym, dan verlies je veel vet, als je geen vet meer hebt krijg je op een gegeven moment de waarschuwing dat CJ moet eten, als je dat niet doet, gaat het heel snel achteruit met je spieren, wel elke 15 seconden iets eraf.

Geplaatst: (bewerkt)

nou met die aantal spieren is dom ja, want ik ging ff fun gta-en met cheats dus gebruik: buffmeup dan gaan je sprieren heel hoog toen was de rating heel laag :ch: gelukkig was het fun!! :bonk:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Je kan ook nog alle Oysters gaan zoeken, zo kun je onder elke omstandigheden met een vriendin uit of krijgen. Met Michelle moet je 50% vet hebben, ik had maar zo'n 5% en ik had haar door middel van Oysters.

Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...