spacebook Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hallo. Wie weet toevallig hoe je het vliegtuig 'at400' sneller kan maken? b.v.d. Niels Peters Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ja hoor, dat weet wel iemand: ik!! Dit staat allemaal in de handling.cfg, deze kun je openen in kladblok. Handling.cfg kun je overigens vinden in de data-map van SA. Ik raad je ook deze tutorial aan, hij is wel voor VC, maar het is gewoon hetzelfde in SA. Veel geluk! Donwell Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik wilde dat dat zo makkelijk ging, maar in die tut staat niet hoe het gaat voor vliegtuigen, want als je in de handling kijkt zie je dat de topspeed overal gelijk is (voor elk vliegtuig) je moet dingen als Thrust en Speed in de Plane/helicopter sectie dit is makkelijker met SA ultimate editor Reageren
spacebook Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik kijk wel even Reageren
spacebook Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 helaas, maar geeneen van jullie maniertjes helpen >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten daar bestaat de edit knop voor! <<< Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 wat je ook kunt doen, de handling lines van een sneller vliegtuig (bv shamal) kopieren. en DOE DIT NIET met die van de vortex, daar zit een flag in dat die thrusters kunnen bewegen! Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Als je de manier van Schno doet, dan moet je wel het ID nummer (eerste nummer) aanpassen. Oh ja, en je mag overigens niet dubbelposten. Donwell Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 volgens mij kun je beter het vliegtuig lichter maaken. weet aleen niet seker of diet werkt. maar dan stuurt die wel makelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.