Jump to content

Aquamark 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Sad,

Aquamark 3 is een gratis programma die je CPU en GPU test. Met verschillende tests berekend hij de gemiddelde fps (frames per second). Download hem hier.

Als je hem opent moet je test 1 doen, de test duurt uiterlijk 10 minuten. Maar dat hangt af van het aantal fps dat je hebt.

Mijn score:

http://www.sa-modding.com/aquamark.jpg

Als hier iemand een betere score als mij heeft ga ik dood, sad.

>>> Door Gunslinger: Plaatjes maximaal 640 pixels breed. Bredere plaatjes trekken de layout uit elkaar. Je plaatje kun je zien door op de link te klikken.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben hem aan het downloaden, mijn resultaten zet ik hier zodra ik het weet, ik vind het wel een coole test :)

Oei oei oei oei, mijn percentage ligt heel wat lager :$ Maar mijn CPU is 2.53 GHz en dat is toch niet weinig ?

Maar alle frames gingen heel vlot, heb jij nu ongewoon heel veel score of heb ik veel te weinig ?

Edit Ah er staat als je percentage hoger als 20,000 is draait je PC vlotjes dat demo spel, dus ik heb toch zeker niet weinig he ?

post-27915-1155287116_thumb.jpg

Bewerkt: door Joriz
Oei oei oei oei, mijn percentage ligt heel wat lager :$ Maar mijn CPU is 2.53 GHz en dat is toch niet weinig ?

Maar alle frames gingen heel vlot, heb jij nu ongewoon heel veel score of heb ik veel te weinig ?

Met je CPU is niks mis mee, elf heb ik 2,4ghz, wel op amd. Het zal dan wel aan je videokaart liggen.

Edit Ah er staat als je percentage hoger als 20,000 is draait je PC vlotjes dat demo spel, dus ik heb toch zeker niet weinig he ?

Dat programma is bijna 3 jaar oud dus op wat daaronder staat moet je niet letten. :puh:

Trouwens, dit was me score voor de pc upgrade :puh: :

Mijn resultaat:

:puh:

Ik probeer het straks nog wel een keer.

Edit: ik krijg die error steeds :puh:

Bewerkt: door -Roy-
Geplaatst:
Mijn resultaat:

Kreeg ik ook. Maar dit programma is niet echt een top programma. Het is tenslotte al 3 jaar oud. En kent de allernieuwste stufjes nog niet. Daarom raad ik jullie allemaal 3D Mark 2006 aan. Dan weten we met zekerheid goede punten. ;)

Oja in het algemeen, de regel van de plaatjes geld hier ook altijd! Maximaal 640 pixels breedt.

Geplaatst:

Mijn resultaat:

Kreeg ik ook. Maar dit programma is niet echt een top programma. Het is tenslotte al 3 jaar oud. En kent de allernieuwste stufjes nog niet. Daarom raad ik jullie allemaal 3D Mark 2006 aan. Dan weten we met zekerheid goede punten. ;)

Oja in het algemeen, de regel van de plaatjes geld hier ook altijd! Maximaal 640 pixels breedt.

Als jij het zegt... :puh:

Ik ben nu 3DMark06 aan't downen.

Ff kijken wat ik daar mee skoor. :)

Geplaatst:

Mijn videokaart is inderdaad wel wat minder, Ati Radeon 9700 PRO 128 MB - net genoeg voor San Andreas en Battlefield 2... de volgende kaart die ik koop is een Ati X1600 512 MB :koffie:

Mijn videokaart is inderdaad wel wat minder, Ati Radeon 9700 PRO 128 MB - net genoeg voor San Andreas en Battlefield 2... de volgende kaart die ik koop is een Ati X1600 512 MB :koffie:

Het is een beetje offtopic maar die kaart is die AGP voor PCI-E ?

Geplaatst:

Dat is voledig Chinees voor mij :puh: ...

Ik zet hier maar meteen alle specs. voor ik nog een offtopic post moet maken, ik ga morgen de screen van 3DMark06 laten zien want het is nu een beetje laat en ik word wat moe :zz:

post-27915-1155332007_thumb.jpg

Geplaatst:

Je kan wel zien dat dit een oude test App is, op mijn nieuwe PC(met een andere videokaart, 7800 GT) krijg ik maar een score van 77,517. Terwijl ik bij 3dmark06 ruim 5000 marks score. Zal wel komen vanwege de oudere GPU en omdat waneer mijn CPU niet volledig nodig is wordt terug geklokt voor energie besparing. Bovendien gebruikte hij een resolutie van 1280X1024 ook al was de scale maar op 1024X768.

post-6-1155474799_thumb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...