San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik weet niet echt waar ik dit moest plaatsen dus plaats ik het maar hier. Verder weet ik ook niet of dit al bekend was, maar ik heb een email van Rockstar gekregen met de trailer van Bully. Deze game zal verschijnen in oktober. Hier de trailer: http://www.rockstargames.com/bully/ Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Wow, nice. Skateboards, fietsen, katapulten, vriendinnetjes. Ik zie dat de site ook helemaal geupdate is. Dit belooft wat! Bedankt voor de link GL! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ja, dit lijkt me echt wel een cool spel. Nu maar hopen dat je ook echt kan fietsen i.p.v dat je het alleen in cutscenes ziet ofzo. Maar ik weet wel dat ik dit spel ga kopen bij de release. Reageren
King Room Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dit lijkt me ook een vette game!! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 De site van Bully is nu geupdated en er is een nieuwe trailer: . Reageren
nasdreas Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Super vette game! In trailer 2 die kart, skateboard, fiets. Maar ik las ergens dat Bully er waarschijnlijk niet meer zal aan komen.(maar ik ben er niet zeker van.) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 De pegi rating gaat hoogstwaarshijnlijk 18+ zijn er waren wel al veel protestanten vooral moeders met nogal jonge kinderen(8,9 jaar),ze kunnen dit gedrag nadoen . eerlijkheid ik kijk er ook naar uit ,lijkt me een vette game rate? 9/10 Reageren
nasdreas Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Het spel krijgt een andere naam genaam: canis canem edit. Ik dacht dat ik in de pu had gelezen dat dit beteknt: hond eet hond, beetje raar. Maar hij komt er dus wel weer aan en is al zelf te koop 141 posts Reageren
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 wou mooie trailer ik dacht dat het een lomp spel was maar het ziet er wel leuk en spannend uit moet ik zeggen . Beter als gedacht ,dat zekr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.