Jump to content

[BU] Bully Trailer

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet echt waar ik dit moest plaatsen dus plaats ik het maar hier.

Verder weet ik ook niet of dit al bekend was, maar ik heb een email van Rockstar gekregen met de trailer van Bully. Deze game zal verschijnen in oktober.

Hier de trailer: http://www.rockstargames.com/bully/

Geplaatst:

Wow, nice. Skateboards, fietsen, katapulten, vriendinnetjes. Ik zie dat de site ook helemaal geupdate is.

Dit belooft wat! Bedankt voor de link GL!

Geplaatst:

Ja, dit lijkt me echt wel een cool spel. Nu maar hopen dat je ook echt kan fietsen i.p.v dat je het alleen in cutscenes ziet ofzo. Maar ik weet wel dat ik dit spel ga kopen bij de release. 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Super vette game!

In trailer 2 die kart, skateboard, fiets. :klap:

Maar ik las ergens dat Bully er waarschijnlijk niet meer zal aan komen.(maar ik ben er niet zeker van.) :?

Geplaatst:

De pegi rating gaat hoogstwaarshijnlijk 18+ zijn :{

er waren wel al veel protestanten vooral moeders met nogal jonge kinderen(8,9 jaar),ze kunnen dit gedrag nadoen .

eerlijkheid ik kijk er ook naar uit ,lijkt me een vette game rate?

9/10

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Het spel krijgt een andere naam genaam: canis canem edit. Ik dacht dat ik in de pu had gelezen dat dit beteknt: hond eet hond, beetje raar. Maar hij komt er dus wel weer aan en is al zelf te koop

141 posts

Geplaatst:

wou mooie trailer

ik dacht dat het een lomp spel was maar het ziet er wel leuk en spannend uit moet ik zeggen . Beter als gedacht ,dat zekr :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...