the maxz Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik had een vraag over het einde van dit spel want ik had ergens op een site gevonden als je alle drie de goede personen vermoorde dat je dan jack of blades zijn kleding krijgt. Is dit zo? Zo ja hoe dan want ik krijg em nie mzzl max Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Hallo, The Mackx , Je bent Heel slim geweest Om Fable Aan te schaffen; Ik vind Fable Namelijk minstens even mooi en prachtig als GTA, ik vind ze zelfs bijna NET dezelfde, hoewel Fable zich in een ander tijdperk afspeelt, Ik weet niet of ik jou kan helpen, want ik Heb FABLE, de XBOX versie. Nu weet ik dat, Als je alle goede personen vermoordt, dat je dan Slechts HET ZWAARD vn Jack krijgt; Dit is een wapen dat ENORM veel schade toebrengt; en vreemd genoeg, is het ook het LICHTSTE zwaard in het hele spel, dat je de Kleren van Jack of Blades krijgt is denk ik een Fab(e)l(e)tje... Verder Kan je de Kleren die Jack heeft hoogstwaarschijnlijk wel ergens kopen, of stelen. Misschien zijn ze wel te vinden achter een Demon Door? conclusie: Voor de KLEREN van Jack, moet je de 3 goede personen NIET vermoorden, voor het Zwaard is je Zus vermoorden voldoende. BIG_M*_// Reageren
the maxz Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 neej ik heb lost chapters op de xbox maar dan gaat het spel verder dan alleen dat zwaard ik vind het spel ook helemaal geweldig, en zit te wachten op fable twee voor mijn xbox 360 heej bedankt voor je hulp maar ik had der helemaal niks aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.