gangster Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 weten jullie waar heli's staan ik kan ze niet vinden :angry: Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 waar op het vliegveld ik vindt daar alleen maar een dodo en een prive jet Reageren
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in.. Reageren
Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Helemaal naar het Oostelijkste puntje van het vliegveld. Daar staat een heli. En je kan VERDOMD hoog!! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in.. hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?) Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked. Reageren
gangster Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik heb ze gevonden in las ventura komt wel direct de politie achter mij aan Reageren
Smooki Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Whi krijg morgen SA Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B) Reageren
Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Whi krijg morgen SA Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B) Kan wel. Alleen dan krijg je gevechtsvliegtuigen achter je aan. Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in.. hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?) Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked. je moet een truck pakken waar autos opkunnen met zo een schuinekant die zit je dan met de voorkant tegen het hek en je gaat gewoon naar boven en je klimt erboven , maar ik graak niet in die helis :huh: Reageren
gangster Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) ze zitten op slot .waneer kan ik er in? als het san fiero uit heb gespeeld? Bewerkt: 1 november 2004 door gangster Reageren
Pete-R Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) Hier kun je ook een heli vinden het is een maverick! *rode stipje* Bewerkt: 1 november 2004 door petersmurfje Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Je kon toch al een ieniemienie stukje in Las Ventura als je nog in SanFierro ben ? Want ik ging zwemmen naar Las Venturra en toen had ik nog geen sterretjes bij dat kleine stukje waar jij die rode punt heb.. Reageren
lieven Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 wanneer krijg je dan las fierro ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.