Jump to content

heli's

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in..

Geplaatst:
Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in..

hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?)

Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked.

Geplaatst:

Whi krijg morgen SA :D Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B)

Geplaatst:
Whi krijg morgen SA :D Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B)

Kan wel.

Alleen dan krijg je gevechtsvliegtuigen achter je aan.

Geplaatst:

hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?)

Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked.

je moet een truck pakken waar autos opkunnen met zo een schuinekant

die zit je dan met de voorkant tegen het hek en je gaat gewoon naar boven en je klimt erboven , maar ik graak niet in die helis :huh:

Geplaatst: (bewerkt)

ze zitten op slot :( .waneer kan ik er in? als het san fiero uit heb gespeeld?

Bewerkt: door gangster
Geplaatst: (bewerkt)

Hier kun je ook een heli vinden het is een maverick!

*rode stipje*

post-19-1099330154.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Je kon toch al een ieniemienie stukje in Las Ventura als je nog in SanFierro ben ?

Want ik ging zwemmen naar Las Venturra en toen had ik nog geen sterretjes bij dat kleine stukje waar jij die rode punt heb.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...