Marc Tibben Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik heb 2 vragen: - Bij Gmax moet ik een registratie code invullen ik heb toen een account aangemaakt en heb een mail terug gekregen maar toen ik het formulier voor een registratiecode invulde kreeg ik niks terug. - En hoe kun je de skin van een poppetje veranderen in GTA VC want ik wou HFYB veranderen toen heb ik de texture opgeslagen als .bmp en bewerkt maar hoe zorg ik dan dat HFYBE die bewerkte texture krijgt(bmp)? Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Je twee vragen: - Op de autodesk site moet je je registreren om te kunnen downloaden. Autodesk bied Gmax echter niet meer gratis aan. Je kan het nog wel downloaden op turbosquid waar je je ook niet hoeft te registreren. - Je skin kan je bewerken door de texture van het personage dat jij wilt veranderen te bewerken. Gewoon met photoshop of een ander fotobewerkingsprogramma. Voor voorbeelden kun je bestaande skin mods gebruiken om te vergelijken met het orgineel. Neem bijvoorbeeld deze. Succes ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.