DenkaanHenk Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Hey jongens. heeft iemand een Save game dat je de laatste missie nog kan doen ? Dat je Salvatore moet vermoorden. Dank u. Bye. Of als het niet de laatste missie is. Dan gewoon die ene missie dat je Salvatore moet vermoorden. Ik kan die naam maar niet vinden op wikigta. Bewerkt: 11 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) ik heb er geen savegame van maar zulk soort dingen moet je bij savegameaanvraag plaatsen! oh ja, de missie heet 'last requests' oops sorry, verkeerde! krijg je van dat gamen Bewerkt: 11 augustus 2006 door VWO-er Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Er is op het forum een savegame te vinden waarbij je Salvatore kunt vermoorden. Deze missie heet Sayonara Salvatore. De missie daarvoor heet Last Requests. Ik heb een savegame voor je gevonden. De savegame is te vinden in het Officiele forum savegame van GTA III. De savegame is hier te vinden. Veel plezier met de savegame . Bewerkt: 11 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.