Jump to content

PSP Draait geen LCS Meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje:

Ik heb een PSP (dat is bij sommige misschien al duidelijk :puh: ). Ik heb mijn PSP Ge-Update naar 2.80, nu kan ik dus geen LCS meer spelen met CheatDevice.

Daarom speel ik nu LCS (met CheatDevice) op mijn zus haar PSP maar het probleem is dat haar PSP LCS niet wil laden. Sterker nog in het menu krijg ik niet eens het icoontje van de UMD. Verder maakt de PSP een hoop herrie in de zin van dat het lijkt alsof hij aan het spoelen is. Dit is normaal, maar dan is het heel zachtjes maar nu is het een heel hard geluid.

Heeft er iemand misschien Tips of Suggesties wat ik moet doen?

BVD,

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

Dat eerste over die CheatDevice staat duidelijk op hun site

Warning: Do not upgrade to firmware 2.7 or 2.71 or you will not be able to use CheatDevice anymore! Dus ook geen 2.80

En dat tweede dat weet ik niet precies wat het is, meschien moet je Sony bellen had ik ook gedaan toen er 7 pixels bij mijn PSP kapot waren.

Geplaatst:
Dat eerste over die CheatDevice staat duidelijk op hun site

Warning: Do not upgrade to firmware 2.7 or 2.71 or you will not be able to use CheatDevice anymore! Dus ook geen 2.80

En dat tweede dat weet ik niet precies wat het is, meschien moet je Sony bellen had ik ook gedaan toen er 7 pixels bij mijn PSP kapot waren.

Dat van CheatDevice wist ik ;) Ik moest dit om bepaalde redenen doen.

Maar mijn Zus PSP heeft geen dode pixels alleen een beschadiging aan de achterkant dus ik weet niet of Sony hem terug wil nemen :N .

Geplaatst:
Dat van CheatDevice wist ik ;) Ik moest dit om bepaalde redenen doen.

Maar mijn Zus PSP heeft geen dode pixels alleen een beschadiging aan de achterkant dus ik weet niet of Sony hem terug wil nemen :N .

Voor al je foutjes kun je bij Sony te recht. :)

Geplaatst:

Dan mag je gelijk mij al 11 dagen op een nieuwe wachten. :duh: Als je andere spelen kan spelen, dan gaat sony hem niet echt terug nemen. Maar als je dat spoel geluid bij elk spel hebt. Staan ze wel open om jou een nieuwe te geven. :bier:

Wat je ook nog kan proberen is als je zus bevoorbeeld firmwire 2.5 of 2.0 heeft. Hem updaten naar 2.6. En kijken of het probleem dan is opgelost. Ik heb alle firmwires staan op men PC. Als je ereen moet van hebben stuur me maar een PB.

Geplaatst:
Dan mag je gelijk mij al 11 dagen op een nieuwe wachten. :duh: Als je andere spelen kan spelen, dan gaat sony hem niet echt terug nemen. Maar als je dat spoel geluid bij elk spel hebt. Staan ze wel open om jou een nieuwe te geven. :bier:

Wat je ook nog kan proberen is als je zus bevoorbeeld firmwire 2.5 of 2.0 heeft. Hem updaten naar 2.6. En kijken of het probleem dan is opgelost. Ik heb alle firmwires staan op men PC. Als je ereen moet van hebben stuur me maar een PB.

Ik heb alle spellen er in en er uitgehaald, ze deden het allemaal perfect :klap: , behalve LCS :duh: .

Ik kreeg deze keer weer een heleboel herrie (weer het "spoelende" geluid) maar ik kreeg wel het UMD-Icoontje te zien en het Up-Date incoontje. De de achtergond en het plaatje kreeg ik ook (De achtergond dat je de ontploffende auto ziet met Grand Theft Auto LibertyCityStories erop en dan dat er een rode auto weg scheurt en het kleine filmpje) Maar dus wel met het "Spoelende" geluid :{

Toen heb ik hem er weer in-en-uit gehaalt en raad eens niets niet eens meer de Icoontjes :ch: .

Voor al je foutjes kun je bij Sony te recht. :)

Mijn zus heeft deze krasjes er zelf op gemaakt. Hoe moet je mij niet vragen :clown: .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik wil Matiscus idee weleens proberen :Y Ze heeft 2.60 en CheatDevice draait ook op 2.70 dus het is te proberen :)

Geplaatst:

ehm cheatdevice draait niet op 2.7

verder, was de umd eens

met een droog doekje

en anders ga naar de winkel en vraag een nieuwe lcs, helaas heb je het probleem dat er nieuw lcs psp versies uitzijn, die ook niet cheatdevice draait

Geplaatst:
ehm cheatdevice draait niet op 2.7

verder, was de umd eens

met een droog doekje

en anders ga naar de winkel en vraag een nieuwe lcs, helaas heb je het probleem dat er nieuw lcs psp versies uitzijn, die ook niet cheatdevice draait

Oww.... ik dacht dat CheatDevice ook op 2.70 draaide, maar ik hlijf het zo vreemd vinden dat hij op de mijne wel draait :cab: .

Geplaatst:

**Bump en Dubbelpost**

(ASPHALT toch :clown: !)

Kan iemand mij nog helpen :):engel: ?

Ik kom er niet uit en ik wil Screenies maken :cry:

------------------------

Toestemming van Mazzeltje voor de Bump en Dubbelpost.

Geplaatst:

Probeer de CheatDevice eraf te hale..

Dan kan je in iedergeval wel weer LCS doen!!

Maar misschien komt er nog wel een andere cheatdevice uit die het wel doet op 2.80!!

Geplaatst:
Probeer de CheatDevice eraf te hale..

Dan kan je in iedergeval wel weer LCS doen!!

Maar misschien komt er nog wel een andere cheatdevice uit die het wel doet op 2.80!!

Waarom zou ik CheatDevice er af halen :? Dat heeft toch geen zin?!?

Maar ik begin te denken dat het aan mijn UMD'tje ligt.... bij mijn PSP maakt LCS ook een 'vreemd' geluidje. Niet zo hard als bij de andere en ook een ander geluid maar het is wel te horen als je loopt met Toni (Het hoofdpersonage) in plaats van rijd. Maar als ik op start duw gaat het na een half minutje weg. Hij hoeft nu niet veel te doen. Weet iemand hoe dit komt.

------------------------------------------

Zou het misschien weg gaan met een andere UMD van LCS?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...