Stievie Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Wanneer je hood aangevallen word en je springt in een taxi en je drukt op de missie, stopt de missie : is de hood niet meer aangevallen : maar is die hood van verloren of gewonnen? Behou je je terrein of verlies je ze.. Reageren
megamaggot Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) je behoudt de hood gewoon,er is niks om je zorgen over te maken.er is ook nog een andere manier om de aanval te "skippen" en je hood te behouden.ga naar en savehouse en save dan:nu is je hood nimeer aangevallen! greetz,MM EDIT:je kan ook vigilante,ambulance,firefighter,...starten:zo gaat de gangwar ook over. ik weet het niet zeker maar mischien gaat het ook over als je de nrg-500 of bmx challenge doet. greetz,MM Bewerkt: 11 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Vinewood Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Je behoud inderdaad je hood, is wel handig, als je er even geen zin in hebt om de hood te redde, of geen wapens hebt. Je kunt ook saven in savehouse ook dan behoud je je hood. Reageren
Stievie Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Nog een vraag wat gebeurd er als ze zeggen you fled the fight.??? Reageren
megamaggot Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 dan heb je de war verlaten en kan hij eindigen:ik weet niet of hier dan ook respect af gaat maar ik denk van niet,als je hood aangevallen wordt en als je dan de ballas of vagos gewoon hun gang laat gaan gaat er wel respect af(verbeter me als het niet zo is). greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.