joost_vd Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 bij wiki gta hebben ze het over hidden interiors en daar kom je via de ganton gym in, kun je vanuit die ganton gym ook in andere plaatsen komen behalve liberty city... en hoe kom je in dat andere ding de blue hell?? ik wil area 69 wel graag verkennen en dan mijn laatste vraagje wat is die black hell nou daar hoor ik ook best veel van.. alvast bedank groeten joost Reageren
megamaggot Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik weet niet vanbuiten waar je overal kan komen maar degene die ik weet noem ik even op: 1.liberty city 2.warenhuis 3.robbery house1 4.robbery house2 5.shamel interior 6.dan heb ik ook nog gehoort van een burger shot hemel maar daar ben ik niet zeker van. het zijn er niet veel maar toch al een deel. op deze site vindt je al wel heel wat over de hemels. eerst klik je onder het kopje gta san andreas op walktrough,dan scrol je naar beneden en klik je op hidden interiors.hier staan alle coordinaten en foto's ervan. greetz,MM kan een mod dit bericht verwijderen of hem tenminste bannen? ow,hij is al gebanned(dat was snel zeg),respect mods! greetz,MM Reageren
joost_vd Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 he bedankt, ik vraag me nog een ding aF zijn er nog meer plaatsen waarmee je in de hemels kunt komen want die mapje bij de hemels snap ik niet helemaal , met rode en gele vakjes enzo.... toch alvast bedankt Reageren
Vercetty Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 hier staat alles(en nog meer) wat je wilt weten wikigta Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 En wat die Blue en Black hell betreft: de Blue Hell is gewoon (n)iets waar je eindeloos valt, hetzelfde is bij de Black Hell. Als je met een Jetpack in de Ganton Gym omhoog vliegt ben je ook in de Black Hell. Donwell Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 toen ik gesaved had en ik me savehouse uitging kwam ik in een zwarte ruimte terecht en cj bleef maar doorlopen of bij de barber had k dat meeste Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 En wat die Blue en Black hell betreft: de Blue Hell is gewoon (n)iets waar je eindeloos valt, hetzelfde is bij de Black Hell. Als je met een Jetpack in de Ganton Gym omhoog vliegt ben je ook in de Black Hell.Donwell Dat heet de Interior Universe, ook wel Ganton Gym Hemel genoemd. Reageren
joost_vd Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hey bedankt allemaal he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.