Qantrix Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan. Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan? ja die moet je doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qantrix Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 damn moet ik weer een lowrider zoeken omdat ik me laatste had gecrashd :rolleyes: ach ja...thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 gewoon zoeen neger cabrio (Y) savanna ofzo , die rijden er bij grove street genoeg rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 die race is makelijk gewoon een nitro onder plaatsen heel de race lekker chill uitrijden en op het laatste rechte stuk , nitro op een finish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) die race is makelijk gewoon een nitro onder plaatsen heel de race lekker chill uitrijden en op het laatste rechte stuk , nitro op een finish EDIT : sorry voor dubbelpost , bugga Bewerkt: 31 oktober 2004 door Majus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qantrix Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 idd eerste keer haalde ik hem niet, nu heb ik hem wel gehaald (hoefde geeneens geld te verspillen aan een nitro (hoezo gierig?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) damn moet ik weer een lowrider zoeken omdat ik me laatste had gecrashd :rolleyes: ach ja...thanks Als dat die race missie is: een paar huizen verder aan de overkant van waar je die missie moet starten staat een VooDoo naast een huis. Daar was het makkelijk mee te halen. EDIT: sorry, had je laaste bericht niet gelezen dat je heb al gehaald hebt. Bewerkt: 1 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan? Tip voor de race: Rijdt niet te hard want dan draai je 180° in plaats van 90 als je een bocht wil nemen,dus niet te hard en niet te traag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 nu heb ik hem wel gehaald Lezen ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan? je hebt het antwoord zelf al gegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan? je hebt het antwoord zelf al gegeven Lees toch eens :rolleyes: Hij heeft de missie allang gehaald :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.