Jump to content

geen missies meer???

Qantrix

Recommended Posts

Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

Delen op andere websites

Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

ja die moet je doen!

Delen op andere websites

die race is makelijk gewoon een nitro onder plaatsen heel de race lekker chill uitrijden en op het laatste rechte stuk , nitro op een finish ;)

EDIT : sorry voor dubbelpost , bugga

Bewerkt: door Majus
Delen op andere websites

damn moet ik weer een lowrider zoeken omdat ik me laatste had gecrashd  :rolleyes: ach ja...thanks

Als dat die race missie is: een paar huizen verder aan de overkant van waar je die missie moet starten staat een VooDoo naast een huis. Daar was het makkelijk mee te halen.

EDIT: sorry, had je laaste bericht niet gelezen dat je heb al gehaald hebt. :-(

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Tip voor de race: Rijdt niet te hard want dan draai je 180° in plaats van 90 als je een bocht wil nemen,dus niet te hard en niet te traag.

Delen op andere websites

je hebt het antwoord zelf al gegeven

Delen op andere websites

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider  race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

je hebt het antwoord zelf al gegeven

Lees toch eens :rolleyes:

Hij heeft de missie allang gehaald :rolleyes:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...