Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487094 ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte weet iemand dat toevallig of is dat onbekend
Geplaatst: 17 augustus 200618 jaren Auteur comment_491476 dat is mcCluskey die hij zn hersens eruit schiet
Geplaatst: 17 augustus 200618 jaren comment_491783 het kan toch ook zijn dat hij toen de "don" had vermoord zodat salvertore "don" kon worden
Geplaatst: 17 augustus 200618 jaren comment_491840 Lijkt me niet, uit The Introduction in San Andreas en de weinige missies waarin Salvatore komt (1992) is het duidelijk dat hij de baas al is van de Leonies. Je hoort Salvatore Leone in The Introduction ook een keer tegen Johnny Sindacco het volgende zeggen: "...The Leonies and the Sindacco's? That's impossible, that has been impossible since you whacked our cousin..." Is dit een uitspraak voor zulke posts, of weet je ook echt wie hier mee bedoelt wordt?
ik heb gelezen op wikigta dat toni is gevlucht omdat ie een kopstuk van de Leone heeft omgebracht
maar waarom word ie dan een made man en wie heeft toni vermoord voordat ie vluchtte
weet iemand dat toevallig of is dat onbekend