Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik heb in een filmpje gezien dat Carl een witte trui met bruine mouwen had.In welke winkel kan ik die vinden? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Beste Natasja ik denk misschien wel dat ik weet wat jij bedoelt,maar waar heb jij dat filmpje gezien, zodat ik zeker weet dat ik het goed heb? Reageren
Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 bij stuckgamer bij air nog iets met die vliegtuigjes schieten.Maar in welke zaak kan je die kleding kopen? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Ooh je bedoelt Air Raid, maar volgens mijn draagt Cj geen bruine mouwen maar groene mouwen maar goed, ik zou wel even opzoeken waar je het kan kopen, want dit weet ik niet in 3 tellen uit me hoofd. Bewerkt: 11 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ja nou ja maakt niet uit maar ieder geval met gekleurde mouwen dan die bedoel ik inderdaad Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 volgens mij groen trui met witte mouwen ofzo bij suburban moet je eens kijken of bij victim in rodeo of die er naast didiersachs Reageren
Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 en hoe heet die trui dan? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk dat je deze wel bij Pro laps kan vinden, hoe die heet zou ik echt niet weten dan moet je zelf even kijken, welke het is. Bewerkt: 12 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Volgens mij is die trui een 'Red Bobo T', en die is te koop bij Sub Urban. Ik zeg wel, ik heb net ook even het filmpje op Stuckgamer bekeken, maar daar zie je die trui alleen maar van de achterkant. Zo lijkt het dus of dat de trui helemaal wit is (behalve de mouwen), maar niets is minder waar. Op de voorkant van die trui staat namelijk het logo van Bobo The Monkey. Wel grappig om te zien, maar als je dacht dat de trui alleen maar uit twee kleuren bestond (wit met rode mauwen), dan heb je dat mis. Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 die trui heet red-bobo je kunt hem nie kopen maar wel downloaden >>> Door GTA-Sheep: Onzinnig plaatje verwijderd<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.