MadJeff Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Hallo, Ik ben nieuw hier en heb GTA San Andreas al uitgespeeld. Nu zoek ik allemaal toffe auto's op en zag op een wikigta site een Hotrod staan genaamd Hotknife. Nu ben ik een stuk of 8x naar die plek toegereden maar er staat daar geen Hotrod. Iemand enig idee hoe dat kan? Danku zeer Groeten Madjeff Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ja!!! Ik heb een idee! Om de Hotknife in bezit te krijgen, moet je alle onderdelen van de autoschool in San Fierro goud halen. Als je die allemaal goud haalt, dan spawnt de SuperGT, Bullet en de Hotknife voor de auotschool!! Dus die beloning, dan vind je hem alleen maar. OP andere plekken niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Hallo,Ik ben nieuw hier en heb GTA San Andreas al uitgespeeld. Nu zoek ik allemaal toffe auto's op en zag op een wikigta site een Hotrod staan genaamd Hotknife. Nu ben ik een stuk of 8x naar die plek toegereden maar er staat daar geen Hotrod. Iemand enig idee hoe dat kan? Danku zeer Groeten Madjeff Daarvoor moet je 2 dingen doen, de 1e is de driving school halen. De tweede is dat je overal goud op moet halen, als je dat hebt komt de hotknife voor de driving school te staan. Je kan hem dus nergens anders vinden, zie het als een beloning want de driving school is aardig lastig. Als je op alle onderdelen minimaal brons krijg je de Super GT. Als je op alle onderdelen minimaal zilver krijg je de Bullet. Als je op alle onderdelen minimaal goud hebt krgijg je de Hotknife. Meer info over de driving school hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Driving_Sc..._San_Andreas%29 Bewerkt: 11 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
MadJeff Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 danku jongens heb hem gevonden Reageren
Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 oh dat wist ik niet dat je al die extra dingen kreeg.Ben blij dat ik hem al met brons haal Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Wa je ook kan doen is de cheat invoeren, die met als Effect heeft dat CJ een Kortje Onderbroek draagt, en een feestneus opheeft, Als Je deze "Feestcheat" invoert, dan rijden er ook andere auto's rond, Waaronder de HOTKNIFE, ik wil je wel waarschuwen, want deze auto is heel wat minder goed dan IK verwacht had het kan zijn dat jij hem leuk vind maar ik vind er niks aan Bewerkt: 11 augustus 2006 door B.I.G._-M_* Reageren
Natasja24 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik cheat nooit als ik hem voor de eerste keer uitspeel.Dat vind ik niet leuk. Reageren
MadJeff Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik cheat nooit als ik hem voor de eerste keer uitspeel.Dat vind ik niet leuk. ik ook niet, vind ik enorm saai. cheaten begin ik pas mee als ik me verveel na het uitspelen Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 zelf vind ik cheats sucks alleen voor de fun is het wel cool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.