getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik zit in san fierro en in los santos is die gang helemaal weg!krijg je in san fierro een nieuwe gang die je helpt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 niet echt, maar je moet wel missie's doen voor de triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 niet echt, maar je moet wel missie's doen voor de triads wie is de baas van de triads dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 een blinde man, Wu Zi Mu maar Cj noemt hem Woozie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) een blinde man, Wu Zi Mu maar Cj noemt hem Woozie helpen die triads je arna niet?en kan je in san fierro ook niet territoriums innemen? Bewerkt: 31 oktober 2004 door getagun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 gast, zit ik in een quizshow ofzo??? <_< die triads helpen je niet omdat jij niet de leider bent van de triads. (voordat je het gaat vragen: nee je kan geen triad leider worden) en over dat gebied innemen in SF lijkt me sterk, ik zit zelf in al in Las Venturras en heb nog geen gebieden ingenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Die Wu Zi Mu is toch zo'n chinees B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Die Wu Zi Mu is toch zo'n chinees B) Ja een chinees ja en raad eens hij heeft zelfs spleetogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Hoe kan je dat nou zien als hij toch een zonnebril opheeft.. :lol: En ik zie niet echt dat hij blind is hoor... Wel een aardige vent vind ik :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbiejh Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hoe kan je dat nou zien als hij toch een zonnebril opheeft.. :lol: En ik zie niet echt dat hij blind is hoor... Wel een aardige vent vind ik :rolleyes: :lol: haha niet zien dat hij blind is haha heb ik wel gezien hij rende met missie vol tegen de muur :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Bij die missie voelde hij ook aan de grond :lol: En nu terug ontopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.