edwinb Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 hey allemaal, ik zit met het probleem dat als ik probeer te trainen dat er staat: je hebt genoeg getraint kom morgen terug. nou het is nu al echt al een hele tijd geleden maar het blijft er maar staan weet iemand waardoor dat komt of is er een oplossing?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 hey allemaal,ik zit met het probleem dat als ik probeer te trainen dat er staat: je hebt genoeg getraint kom morgen terug. nou het is nu al echt al een hele tijd geleden maar het blijft er maar staan weet iemand waardoor dat komt of is er een oplossing?? Dat betekent dat je die dag teveel hebt getraind in de gym en je de volgende dag dus weer terug kan komen. Sla je spel even een paar keer op, zodat de tijd vooruit gaat waardoor het morgen wordt. Ga dan weer naar de gym, en als het goed is lukt het dan gewoon wel weer. Lukt het niet....dan is er helaas iets mis met je savegame... Veel succes ermee! Reageren
edwinb Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 jah dat heb ik dus al gedaan het is er al zeker 3 dagen ofzo overheen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 hey allemaal,ik zit met het probleem dat als ik probeer te trainen dat er staat: je hebt genoeg getraint kom morgen terug. nou het is nu al echt al een hele tijd geleden maar het blijft er maar staan weet iemand waardoor dat komt of is er een oplossing?? Dit is een bekende glitch, jij bent niet de enige met het probleem. Dat is de 'Gym glitch' Je kan het probleem oplossen door 10 keer achter elkaar te saven. Als dat niet wil kun je proberen nieuw kleding te kopen, alles moet nieuwe, horloge, tattoo, kapsel etc. Of een andere manier save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de maniern die ik weet, ik heb het eens een keer ergens gelezen of het werkt weet ik niet, maar het is het proberen waard! Reageren
edwinb Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik ga het ff proberen jah egt heel erg bedankt het werkt Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 heb je misschien je kracht balkje vol ofzo daar kan het ook aan liggen Reageren
megamaggot Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 nee hoor,dan kan je blijven trainen. en hij heeft het trouwens al gevonden. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.