Wrieh Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Dit is het topic waarin je kunt laten weten welk voetbaldoelpunt jij het mooist vindt. Als het een heel mooi doelpunt is, mag je er ook een filmpje bij zetten. Ook is het toegestaan om meerdere goals neer te zetten die jouw favoriete club het vorige seizoen maakte. Het doelpunt van Paul Bosvelt tegen FC Groningen vond ik zelf niet zo mooi, en na lang twijfelen heb ik toch die van Yuri Cornelisse tegen PSV gekozen. Hier zijn de top 11 goals van FC Groningen (met op nummer 1 die van Cornelisse!). http://www.youtube.com/watch?v=dRnVoMoVtP8 >>> Door NandroDavids: Alle 138 typfouten zijn eruit....er kan gepost worden!<<< Sorry hoor dat ik dyslecties ben... Nog een mooie goal van xabi alonso:klikkie Bewerkt: 30 oktober 2007 door jensbrinkman Reageren
Synchro Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Je kan beter dat '2005-2006' weg doen. Anders kun je dit elk jaar een nieuw maken. Zelf vind ik het mooiste doelpunt van Ronaldinho. Dit vind ik echt de mooiste van al. 2 mooie bewegingen na rechts dan een vlam tegen de deklat binnen. Dit doelpunt was in het seizoen 2003-2004, Barcelona - Sevilla. De Goal van Ronaldinho Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik vond een van de mooiste doelpunten die ik als supporter met eigen ogen gezien heb van de club waarvan ik supporter ben (Sporting Lokeren OV) dit doelpunt(opent direct in windows media player): Killian Overmeire in de wedstrijd tegen standard, de eerste match dit seizoen, hij heeft met dit doelpunt de 2-1 op zijn naam geschreven Ik vind natuurlijk ook noch andere doelpunten heel erg mooi maar die vind ik momenteel niet Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Een van de betere goals die ik ooit gezien heb ps. Niet geschikt voor alle leeftijden En dan een serieuse reactie. Een afstandschot van Seedorf, niet mijn lievelingsspeler, maar als hij dit soort schoten ook regelmatig bij het Nederlands elftal had afgeleverd, was dat helemaal anders geweest. een schot!1 van Seedorf Reageren
Goliat Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Deze goal natuurlijk, de goal van Zlatan Ibrahimovic tegen NAC waarin hij de hele verdediging door sla omt en vervolgens de bal binnen schuift.. Mooiste goal ooit gemaakt.. -klik- Ook de goal van Rafael v.d. Vaart was mooi, tegen F.C. KakkerlakkenFeyenoord.. Ongelooflijk hoe hij die bal erin werkte -klik- Zulke goals zie ik Ronaldinho nog niet maken, oftewel Ajax ruleert de wereld weer eens Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Die eerste van Ibrahimovic, prachtig! Reageren
Ben007 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vond een van de mooiste doelpunten die ik als supporter met eigen ogen gezien heb van de club waarvan ik supporter ben (Sporting Lokeren OV) dit doelpunt(opent direct in windows media player):Killian Overmeire in de wedstrijd tegen standard, de eerste match dit seizoen, hij heeft met dit doelpunt de 2-1 op zijn naam geschreven Vind ik ook Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Je kan beter dat '2005-2006' weg doen. Anders kun je dit elk jaar een nieuw maken. Zelf vind ik het mooiste doelpunt van Ronaldinho. Dit vind ik echt de mooiste van al. 2 mooie bewegingen na rechts dan een vlam tegen de deklat binnen. Dit doelpunt was in het seizoen 2003-2004, Barcelona - Sevilla.De Goal van Ronaldinho Ik vind dat je gelijk hebt de dribbel was gewoon fantastish Edit: Ronaldhinio is ook de beste Reageren
Preddy Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Kheb m niet op filmpje, mss hebbie m wel gezien: De vrije trap van Cziommer (goed gespeld ) tegen NAC. Streep recht in de rechterkruising, prachtig Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=HmXOroPh5BY Hier heb ik hem voor jou! Ik moet eerlijk zijn dat ik die ook mooi vind! Reageren
JoV Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik vind die goal van Dennis Bergkamp mooi. Die hij met buitenkant rechts in de lange hoek schopt tegen Argetinie. Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=HmXOroPh5BY Hier heb ik hem voor jou! Ik moet eerlijk zijn dat ik die ook mooi vind! Ja, die is heel lekker! Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=r5T6hgDbNc8 deze van alex del piero Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb er geen link van maar ik vindt de mooiste goal die van marradona ( de hand van god ) Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Die wil ik ook wel eens zien, heeft iemand link? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.