madusa30 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 http://www.youtube.com/watch.php?v=rJFRf2p...arch=ronaldinho hier dit zijn veel goals van maradona ( en ronaldinho ) hier zit ook de hand van god tussen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 nummer 8 vond ik de mooiste goal Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Het filmpje die HerrieM poste van Seedorf, dat vind ik de mooiste goal, dat is best nog wel ver van het goal, en hij schiet de bal er zo in > klik < Reageren
SWYV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mooiste goal vond ik echt meesterlijk die van lampard van gisteravond uit een onmogelijke hoek en toch deed hij de bal binnen de doel amai ik konde niet geloven wat ik zag van zijn meesterlijke doelpunt Reageren
commando Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik vind er meerdere leuk maar dit vind ik echt mooi. Reageren
Nedved Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik vind er meerdere leuk maar dit vind ik echt mooi. Bertrand Laquait deed dat ook es tegen Bergen (2-2) is altijd rappig als ene doelman kan scoren Ik vond al de doelpunten die FC Porto gisteren scoorde tegen Hamburger SV trouwes allemaal pareltjes nedved Reageren
Wrieh Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 KlikkieEen nieuwe legendarische goal van xabi alonso tegen new castle. heb je hem niet gezien is niet erg. dan heb ik hem hier voor je:Klikkie Reageren
Nedved Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 KlikkieEen nieuwe legendarische goal van xabi alonso tegen new castle.heb je hem niet gezien is niet erg. dan heb ik hem hier voor je:Klikkie zalige goal. Cocu deed dat toch ook es, weet wel nimeer welke wedstrijd Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hier nog een beauty Deze ken ik maar wat een mooie zeg. Een mooie balaanname. Hopen dat hij geen geel had ^^ Reageren
Preddy Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Deze mag er ook wel zijn Reageren
j0ry Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Die eerste van Ibrahimovic, prachtig! die vind ik egt GREAT hij dolt bijna iedreen uit Reageren
deagle Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) De mooiste goal vind ik ongetwijfeld de goal van Marquez ( dacht ik ) op het laatste WK! Hij neemt de bal op de borst en geeft er dan een fenominale trap op zodat de bal in de verste winkelhaak beland! Heeft iemand daar een filmpje van ? hieronder: ja , het is die goal ! Bewerkt: 16 december 2006 door Nicsan Reageren
Preddy Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Deze?, van Rodriguez. Zit er wel lekker in, in ieder geval. Bewerkt: 16 december 2006 door Preddy Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Mijn Lievelingsgoal is die van Xabi ALonso zoals de goal in het eerste bericht Liverpoooool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.