erterer0 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Naar het dat ik het opgaf met sa dff door een error was ik van plan om dff io te gaan proberen Dus ik ging het proberen, ik maakte alles geel en sloeg col over, en daarna drukte ik op export, ik noemde het gs, daarna keek ik dus in de map scenes, en daar stond hij niet Moet ik het soms anders doen Reageren
Goliat Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heb je wel het model geselecteerd voordat je op export drukte? Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ja ik drukte op mijn model, en die was appached... Reageren
Goliat Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Weet je dan wel zeker dat het er wel zo uitziet? Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Als je Gmax gebruikt, dan kan het zijn dat je het progamma "GTAmax" aan moet hebben staan, wat als het goed is, in je scripts map moet staan. Maar dit is alleen met sommige scripts. Als je 3dsmax gebruikt, dan kan het misschien ook zo zijn dat dit progamma nodig is, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik alleen met Gmax werk. Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Waar kan k het progamma gtamax downloaden Ik kan geen gtamax in mijn folder vinden Bewerkt: 12 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.