Advancegta Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 ik had een vraagje over de online speelmodeus in gta:VCS . is dit ad-hoc of infastructuur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 In GTA: Liberty City Stories moest je met de AD Hoc modus via WiFi multiplayer spelen, ik verwacht niet dat dit in GTA: Vice City Stories anders zal zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 In GTA: Liberty City Stories moest je met de AD Hoc modus via WiFi multiplayer spelen, ik verwacht niet dat dit in GTA: Vice City Stories anders zal zijn... dat zou jammer zijn want dan moet er telkens iemand in de buurt zijn als het infastructuur zou zijn zou hret veel leuker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) ik doe het altijd met mn neefje en (binnenkort misschien) mn nichtje, is wel vet, maar het kan inderdaad allleen ad-hoc @advancegta infrastructuur zal wel niet lukken,als je alle stappen eerst naar het internet en dan naar die ander krijg je verschrikkelijk lag Bewerkt: 12 augustus 2006 door mattiejj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 dat hoeft niet want er zijn zoveel games die de IF mogelijk hebben en daar heb je toch ook geen lag? of het nu van psp naar psp gaat via wifi door de lucht of het word versterkt door het internet en kan verder over de wereld tegen elkaar spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 @eggie123 GTA:LCS werd gestreamt van de UMD(waardoor de batterij erg snel leeg gaat) en zelfs op korte afstand kakte de framerate behoorlijk in, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 R* is altijd wel in staat om voor een oplossing te zorgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 eerst stelde ik zelf de vraag maar nu heb ik echt het antwoord! FANTASTISCH NIEUWS! gta vcs gaat online via infastructuur ! dit is echt hartstikke leuk net mta maar dan op een psp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 eerst stelde ik zelf de vraag maar nu heb ik echt het antwoord!FANTASTISCH NIEUWS! gta vcs gaat online via infastructuur ! dit is echt hartstikke leuk net mta maar dan op een psp En je bron is ... ? Indien dit zo zou zijn zou het natuurlijk zeer goed nieuws zijn. Ik kan geen LCS multiplayer spelen omdat ik simpelweg niemand ken met LCS + PSP. Maar met VCS kan het dus hopelijk wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 ja vertel de bron we staat te springen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 nou hier mijn bron http://www.psp-media.nl/game-previews/5438...hlight=vcs+wifi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.