Jump to content

VC-MP 0.2 Pub Beta Test

Recommended Posts

Geplaatst:

VC-MP 0.2 Public Beta Test running all weekend!

Het VC-MP team houd een publieke beta test dit weekend, voor informatie aan het deelnemen, check de VC-MP Website of join #vc-mp.publicbeta op irc.gtanet.com . Files kan je dus ook op een van de beide plekken vinden. Dus alle VC(-MP) fans, grijp je kans :) !

Geplaatst:

Dat is echt goed nieuws, VC is echt de beste GTA en dat we dat nu eindelijk online kunnen spelen is in een woord FANTASTISCH. Ik wist niet eens dat een multi-player mod voor Vice City ontwikkeld werd, ik dacht dat er in een grijs verleden er wel eentje was maar dat dat door de concurentie van MTA:VC een flop werd.

Hoe dan ook ik ga het maar snel spelen.. :cya:

Hopelijk wordt het net zo'n succes als SA-MP :Y

Geplaatst:

UPDATE:

<bakasan> PUBLIC BETA IS TEMPORARILY HALTED - WE WILL LET YOU KNOW WHEN IT BEGINS AGAIN - kthnx.

Beta is dus tijdelijk afgelast :(

UPDATE2:

Server up for awhile --> 203.57.95.118:5192

Geplaatst:

Mmhh. Leuk. Nieuwe versie van VC-MP. :D Ik vind VC-MP zo veel leuker dan SA-MP. Ik heb VC terug geinstalled. ;)

Trouwens , wil je me herkennen? Ik heet daarop Fuzion.

Geplaatst: (bewerkt)
Dat is echt goed nieuws, VC is echt de beste GTA en dat we dat nu eindelijk online kunnen spelen is in een woord FANTASTISCH. Ik wist niet eens dat een multi-player mod voor Vice City ontwikkeld werd, ik dacht dat er in een grijs verleden er wel eentje was maar dat dat door de concurentie van MTA:VC een flop werd.

Hoe dan ook ik ga het maar snel spelen.. :cya:

Hopelijk wordt het net zo'n succes als SA-MP :Y

VC:MP bestaat al langer dan SA:MP, het is alleen nooit echt goed speelbaar geworden vanwege het ontbreken van een serverbrowser (die bij 0.2 waarschijnlijk wel gaat komen). De betatests toendertijd (van 0.1) waren wel vrij succesvol, 0.2 zal dit (helaas) niet worden. VC qua multiplayer is jammer genoeg gewoon uit, dit omdat SA gewoon veel meer te bieden heeft dan VC. De nieuwe features van VC:MP 0.2 zijn daarentegen wel leuk, moeite waard om VC:MP gewoon weer eens te spelen dus. Bewerkt: door Azer
Geplaatst:
De nieuwe features van VC:MP 0.2 zijn daarentegen wel leuk, moeite waard om VC:MP gewoon weer eens te spelen dus.

/me seconds that.

• 2 weken later...
Geplaatst:
screen van een betatest :puh: (te vinden at frontpage www.vicecitymultiplayer.com).

vc-mp-216.jpg

8)

azer kun je bij vc-mp dan ook zitten ?

dat kan bij 0.1 niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...