Jump to content

9mm Mayhem


Gaus

Recommended Posts

He mensen,

kwam toevallig pmm Mayhem tegen. Als je ergens in een steegje een chopper ziet staan en erop gaat zitten start deze missie. Volgens mij is het een zijmissie in Portland en nodig voor 100% maar ik kan hem hier niet vinden op de 100% checklist ???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Deze heb ik ff snel in elkaar geknutseld:

kaartlbskm2.jpg

Scooter shooter en Rc Trashing staan er niet bij, en bij de locatie van Avening Angel moet je natuurlijk je Avening Angel pak aanhebben. De rest zijn bijna allemaal voertuigen die geparkeerd staan, veel succes met de zijmissies ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik ff snel in elkaar geknutseld:

kaartlbskm2.jpg

Scooter shooter en Rc Trashing staan er niet bij, en bij de locatie van Avening Angel moet je natuurlijk je Avening Angel pak aanhebben. De rest zijn bijna allemaal voertuigen die geparkeerd staan, veel succes met de zijmissies ;)

Mooie kaart, alleen lettertype moet je gewoon normaal doen, het is kut zo...

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor het kaartje 9mm mayhem heb ik toenet ook al gedaan als je tijd heb wil je dan ook ff een kaartje maken voor de andere eilanden

Ik maak zo dadelijk even een kaartje :).

zijmissies6qu.th.jpg

-Erop klikken voor de grote versie-

Hij is wat onduidelijk maar sommige zitten erg dicht opelkaar. Ik hoop dat het te lezen is :).

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...