volvoboy Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je moet naar de gebouw rijden en je knalt in dat gebouw al die russen dood en je gaat verder op de moter van halver wegen ga ik dood omdat me moter in de fik staat, hoe kan ik er voor zorgen dat me moter niet zo snel beschadigt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je moet naar de gebouw rijden en je knalt in dat gebouw al die russen dood en je gaat verder op de moter van halver wegen ga ik dood omdat me moter in de fik staat, hoe kan ik er voor zorgen dat me moter niet zo snel beschadigt. is dat die missie'just bussines'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 JA! zo heet die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 je moet zoveel mogelijk bikes knallen, hun zijn het grootste gevaar, het liefst de bestuurders dood schieten. oefening baart kunst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 idd concentreer jezelf vooral op die motors niet op die truck schieten dat helpt toch niet , blijven proberen en het komt vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Als je echt geen zin meer hebt, gebruik dan de Health cheat, maar dat helpt ook niet, want bij deze MIssion is het anti Health op deze motor, want dan gaat het exploderen :lol: Was bij mij... ik kwam dat pas achter na 3 pogingen! Maar eerlijk gezegd viel het wel mee! Schiet gewoon die gastjes van de moter af, klaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Als je echt geen zin meer hebt, gebruik dan de Health cheat, maar dat helpt ook niet, want bij deze MIssion is het anti Health op deze motor, want dan gaat het exploderen waarom zeg je het dan!!!! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 FF een tip, zodat ze geen tijd hoeven verspillen... want als ze die cheat gebruiken moeten ze weer overnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 o exa harstikke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 health cheat helpt zoiezo niet voor de health van je motor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 als je bij de mount chilliad komt komt er een missie dat je de harvester moet jattu maar ik ga telkus dood wat doe ik verkkeeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 als je bij de mount chilliad komt komt er een missie dat je de harvester moet jattu maar ik ga telkus dood wat doe ik verkkeeerd? Je moet gewoon met de motor in een keer nar di harvester rijden. daar schiet je vanaf de motor alle mannetjes dood die daar rondlopen en dan steel je de harvester. Daarna komen er twee trekkers op je af en daarvan schiet je de bestuurders dood (gaat heel makelijk door op het hoofd te richten) daarna rijd je van het veld af en rij je over iedereen heen die je tegenkomt. aan het einde wordt er nog op je geschoten door een mannetje op een Pick-up stap uit en schiet hem dood. Daarna schiet je datmens in de auto dood en er komt nog een trekker aan rijden ook de bestuurder doodmaken. en dan heel rustig naar die boerderij rijden. Thats all Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 sow da is kei moeilijk man hoevaak heb je er over gedaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 JUST BUSINES ik heb er 2 x over gedaan de eerste keer zat ik met de Rechte analoogstick en de O knop te klooien de 2de x kwam ik erachter dat je voor schieten ook de L1 kon indrukken dus kon ik met me rechterduim de rechteranaloogstick gebruiken i.p.v. me linker duim en toen lukte het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cliffraiser Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 sow da is kei moeilijk man hoevaak heb je er over gedaan?? 1e keer.. wacht maar tot je verder komt, dan komen moeilijke missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.