Jump to content

Eiland weghalen nieuwe importeren¿¿

Recommended Posts

Geplaatst:

de naam zegt het al,

ik heb nu een compleet nieuwe eiland gemaakt,

maar hoe zet ik die ingame,

mijn plan is dat ik het oude Vice City eiland weghaal, en de nieuwe daar weer neerzet,

hoe doe je dit?

ik ben ten einde raad, aub help me :klap:

Johannes Scherjon

Geplaatst:

Hier ben je de MOOmapper voor nodig, te downloaden op GTAGames.nl. En hoe je een eiland of objecten ingame zet voor VC?? Kijk hier eens, het gaat wel om een object, maar een eiland is toch ook een soort object, niet dan??

Veel succes!!

Donwell

Geplaatst:

hm... snap er nog niets van.. hoe je het eiland verwijdert en er een nieuwe inzet..

sorry ben altijd wat traag van begrip :$ :bonk:

en hoe zit het dan met de coalition??

Johannes Scherjon

Geplaatst:

Je hoeft niet perse Vice City te verwijderen, je kan je eiland ook als toevoeging erbij stoppen. Hiervoor heb

je wel de VC limit adjuster van steve-m nodig. Ik ga er nu van uit dat je 3ds max hebt gebruikt om je eiland te moddelen. Scale je eiland door

een player model te importeren en met de scale knop je eiland tot de juiste grootte te brengen. Nu moet je

exporteren naar dff en col. Maak ook je txd. Map nu je eiland met de map IO scripts van kam.

Ik weet niet hoe ervaren jij bent dus misschien is het te snel uitgelegd, vragen zijn altijd welkom.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...