Jump to content

God of war

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb even signature gemaakt van god of war _O_

Outcome

godofwarwh2.png

Rates and Comment ?

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:

Het is een mooie sig, de achtergrond is goed gedaan sluit mooi aan bij de render. Wat wel jammer is, is dat er zoveel ruimte over is. Ik vind dat dat de sig een beetje 'verpest.' Je kan bijvoorbeeld of de render wat groter maken, of het formaat wat kleiner maken. Verder zou je de render ook nog wel wat (meer) kunnen inblenden. De tekst vin~d ik opzich wel grappig, met die icoontjes. Maar door het formaat van de sig staat alles een beetje uit elkaar om het op te vullen, het zou mooier staan als de tekst wat dichter bij elkaar stond. Je naam boven de render, vind ik niet mooi, ik zou hem tussen de andere tekst zetten. De border vind ik opzich wel passen al is het niet mijn smaak. Al met al geef ik je een 7.8.

Geplaatst:

Heey wastelander,

Commentaar: Je sig zag er best goed uit toen ik het topic binnenkwam, wat natuurlijk een voordeel is voor je eindtotaal aan punten.

- punten: de kleuren zijn nogal wat eentonig.. Oranje en rood

+ punten Je render en achtergrond zijn prachtig, en passen schitterend bij elkaar, ook de effecten die je eraan toegevoegd hebt, en de fond en het lettertype passen allemaal perfect bij elkaar, waardoor je siggy een heel groot mooie gehaal vormt. Een prachtige siggy dus

EindTotaal Punten: 9.4

Eindbesluit: Je hebt een hele mooie sig gemaakt, meer heb ik er niet meer aan toetevoegen.. Me complimenten :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

schitterende sig

alleen 1 klein schoonheidsfoutje

je bent niet de god of war,je moet de god of war doden dacht ik toch

maar dat interresseert niet

8/10

Geplaatst:

Mooie sig, alleen een beetje veel van hetzelfde met dat rode en oranje. Iets meer zwarte tinten hadden geen kwaad gekund. Maar toch, het is een erg mooie achtergrond, waar je je naam goed in hebt weten te verstoppen. ;) Ik moest wel even kijken in welke positie dat mannetje nou stond, maar nu heb ik 'm door. Toch een mooie sig!

Rate: 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...