Jump to content

Nieuwe pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vaders pc is er eergister mee opgehouden aan ouderdom, sinds gister heeft hij een nieuwe pc aanbieding gekocht een goed mooi dingetje :Y Alleen we vragen ons nu allebij af want er werd gezecht dat hij ook kon branden maar er zit maar een klepje voor de cd's in dat ding maar de staat wel weer een brand programma op :? Weten jullie hoe dat zit?

Geplaatst:
Mijn vaders pc is er eergister mee opgehouden aan ouderdom, sinds gister heeft hij een nieuwe pc aanbieding gekocht een goed mooi dingetje :Y Alleen we vragen ons nu allebij af want er werd gezecht dat hij ook kon branden maar er zit maar een klepje voor de cd's in dat ding maar de staat wel weer een brand programma op :? Weten jullie hoe dat zit?

Nou dat werkt zo. Je duwt eerst de cd/dvd erin waar de stuff opstaat. Dan gaat hij dat opslaan in de buffer (oid). Dan krijg je een melding dat je een lege cd/dvd erin moet doen en en pleurt hij alles van de buffer op die cd/dvd. :)

Je kunt er dus waarschijnlijk wel mee branden.

Geplaatst:

Misschien staat dat wel in het boekje wat erbij zat. Op de rekening of had je zo slim kunnen zijn om in de winkel te kijken wat hij allemaal kon.

Je koopt toch ook niet een ding met 4 wielen om de snelweg op te gaan en je komt er later pas achter dat het een speelgoedauto is.

Geplaatst: (bewerkt)

neej het zat zo me vader ging naar de winkel lechte alles uit over zijn oude evt. en dat hij wel voor een nieuwe wou kijken er lag een aanbieding 425 eurie's klein mooi kastje was een half jaar oud van een groot bedrijf geweest nou me pa alle informatie gekregen van xp proff. dit en dat er zat verder geen software boekjes ect. bij want me pa zou der een backup ofzo van kunnen maken verder alle specificatie's gekoregen goeie pentium 4 me vader zij van ik gebruik het alleen voor het brande emailen werk foto's dus dit ding was ideale lekker stil en het merk staat bekend dat hij niet snel stuk gaat en hij is fluisterstil dus verder gwn een uitstkende aanbieding volgens die man moest er een brander op zitte en cd/dvd maar nu vragen we het ons ff af hoe het zit over de brander dus het is geen ding om snel ff te kopen ofzo er is het nodige infromatie aan te pas gekomen.

Trouwens me pa is echt niet zo een die zomer wat koopt hoor dus wij rijden ook niet een een speelgoed auto op de snelweg :duh::puh:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst: (bewerkt)
neej het zat zo me vader ging naar de winkel lechte alles uit over zijn oude evt. en dat hij wel voor een nieuwe wou kijken er lag een aanbieding 425 eurie's klein mooi kastje was een half jaar oud van een groot bedrijf geweest nou me pa alle informatie gekregen van xp proff. dit en dat er zat verder geen software boekjes ect. bij want me pa zou der een backup ofzo van kunnen maken verder alle specificatie's gekoregen goeie pentium 4 me vader zij van ik gebruik het alleen voor het brande emailen werk foto's dus dit ding was ideale lekker stil en het merk staat bekend dat hij niet snel stuk gaat en hij is fluisterstil dus verder gwn een uitstkende aanbieding volgens die man moest er een brander op zitte en cd/dvd maar nu vragen we het ons ff af hoe het zit over de brander dus het is geen ding om snel ff te kopen ofzo er is het nodige infromatie aan te pas gekomen.

Als je wilt gaan branden moet je er een brandprogramma opzetten, tegenwoordig zijn die dingen alweer heel goedkoop dua zonde om te kopen is het nooit.

Trouwens me pa is echt niet zo een die zomer wat koopt hoor dus wij rijden ook niet een een speelgoed auto op de snelweg :duh::puh:

Dat was toch ook niet serieus bedoeld. :puh:

Ik vond het trouwens best grappig hoe joriz dat zei. :puh:

Bewerkt: door Blastov
Geplaatst:

Ja er zit idd een brandprogramma al op dus het zal wel zo zijn als Mania-92 heeft verteld :)

Dat van Jorzi vatte ik wat verkeerd op ik wou alleen geen indruk achter laten dat wij zomaar wat kopen.

Geplaatst:

zit er XP op? moet je ff naar deze computer gaan als er geen cd of dvd in zit, dan staat er wat voor een drive je hebt. wil je een kopieerstation gaan maken :sigaar: dan zou het mooi zijn om nog een lezer (dus niet brander) erin te zetten, maar voor eens in de zoveel tijd een cdtje zou ik het zo laten

Geplaatst:

Ja er zit Xp op ik heb net ff gekeken er stond gewoon Cd/Dvd, maar me vader gaat het gewoon ff keertje proberen met branden maar met ons brandprogramma Nero moet dat denk lukken want op mijn pc als ik wil branden dan wil hij eerst de gewoone cd en daarna de leege cd dus hij slaat die gegevens op terwijl ik niet eens twee tegelijk erin hoef te doen wat ik eerst wel moest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...