Jump to content

Paar van mij sig's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik vind je eerste en tweede sigs het mooist! Bij de eerste past vooral je render bij je achtergrond + text!

De andere vind ik minder mooi, de kleuren bevallen me niet egt! (Geel+blauw vind ik niet zulke mooie combo's ;))!

Maar voor een maand Photoshop-skills vind ik 't zeker mooi :klap:

NeLSoN

Geplaatst:
Hey,

Ik vind je eerste en tweede sigs het mooist! Bij de eerste past vooral je render bij je achtergrond + text!

De andere vind ik minder mooi, de kleuren bevallen me niet egt! (Geel+blauw vind ik niet zulke mooie combo's ;))!

Maar voor een maand Photoshop-skills vind ik 't zeker mooi :klap:

NeLSoN

bedankt maar geel en blauwe die render was die kleur maja was maar een beetje testen

Geplaatst:

Hej dicas

Ze zien er best goed uit vooral 1e 2.. andere vind ik de kleuren niet zo mooi

maar ik denk dat je nog veel te leren hebt !

volg wat tutorails expirimenteer zelf een beetje en dan komt helemaal goed

maar voor maand ervaring is best goed

Geplaatst:

Heey Dicas,

Ik zal je siggys 1 voor 1 nauwkeurig raten voor je ;)

Siggy 1:

Commentaar: Je eerste siggy viel me direct op, omdat het er zo goed uitzag. Dat is natuurlijk ook een groot + punt vor je eindtotaal punten die je zometeen krijgt..

- punten: -

+ punten Je render past goed bij je achtergrond, waardoor je lettertype/fond er ook vanzelf automatisch goed bijpassen, kortom, heel je siggy is een + punt

EindTotaal Punten: 10

Eindbesluit: Ik moet toegeven dat ik redelijk sprakeloos ben. Voor de eerste keer kon ik maar geen - punt verzinnen. Ook al zou je er 1 hebben, zouden je punten hoogliggen door je goede uitstraling van je sig. Maar zelfs een - punt vond ik niet. Je verdient dus zeker en vast wel een 10. Dit is de 2de of 3de geloof ik die ik sinds me registratie weggegeven heb..

Gefeliciteerd _O_:klap:

Siggy 2:

Commentaar: Deze sig was jammer genoeg minder goed dan je eerste. Mooie liedjes duren nooit lang hé :puh:

- punten: Je achtergrond dat jij wou gebruiken als effecten denk ik door toetevoegen, maken je siggy vager, en dus past deze ook slecht bij je render..

+ punten Je render is heel leuk gemaakt, ook je kenteken (D) past er heel goed bij

EindTotaal Punten: 7.8

Eindbesluit: Je sig was best mooi, alleen zou een duidelijkere achtergrond en dat vaageffect hogere scores gegeven hebben :)

Siggy 3:

Commentaar: Ik vond deze siggy er nogal eentonig uitzien op het eerste gezicht..

- punten: Je kleuren zijn eentonig. Als je je render of achtergrond wat kleurlijker zou maken, zou je sig ook meer uitstraling geven

+ punten Je lettertype en fond passen goed bij de achtergrond in dit geval

EindTotaal Punten: 6.4

Eindbesluit: Zoals al meerdere keren vermeld staat, je kunt beter wat aan je kleuren gaan doen. Dit zag er nogal eentonig uit :)

Siggy 4

Commentaar: Ik had het net over eentonige kleuren, en in de volgende siggy zet je er wat kleuren bij, waardoor ik deze siggy wat leuker vond dan je derde siggy :)

- punten: Je rand zou leuker zijn als je er iets anders meedeed dan een vetgedrukte rand :)

+ punten Je achtergrond past goed bij je render. Ook heb je er een mooiere render uitgekozen :)

Je lettertype en fond passen er weer goed bij net zoals bij siggy 3

EindTotaal Punten: 7.2

Eindbesluit: Door de kleuren die je hieraan wat toevoegde, zie je dat je score hier hoger ligt dan siggy 3. Je hebt hier dus ook minder - punten. Goed zo :klap:

Siggy 5:

Commentaar: Toen ik erna keek, vond ik het er een simpele vage sig uitzien. Bij nader inzien zag ik dat je er meer werk ingestoken had, dan dat het eruit ziet. Jammer genoeg levert dit niet zo'n groot + punt op voor je eindbesluit. Je moet altijd proberen je siggy een leuke uitstraling te geven en ook alsof je er echt aan gewerkt hebt. Bij deze zie je dat niet, ook al weet ik dat je er veel werk ingestoken hebt..

- punten: Je achtergrond past niet echt bij je render. Ik zou ook je achtergrond ofwel lichter maken, of mischien nog beter, een hele andere nemen die wel bij je render past :)

+ punten Je render ziet er vaag uit, maar toch vind ik hem een +punt waard. Ook je lettertype en fond passen hier goed bij..

EindTotaal Punten: 7.2

Eindbesluit: Je achtergrond trok je punten hier omlaag en maakte je sig ook minder mooi en minder professioneel. Toch heb je nog een mooie score behaald vind ik. 72% van de +punten en 28% van de minpunten. Dus prima gedaan :klap:

En zo ben ik aan het einde van een lange rate :puh:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...