-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik heb weer even wat geknutseld met PS, en dit is eruit gekomen. Ik ben er best tevreden mee, er zitten niet zoveel effecten doorheen, dus ik was van plan er misschien een tut over te maken. De tekst heb ik expres erboven gezet, zodat je de achtergrond blijft zien. Hier is hij: Reageren
McNelly Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik vind 'm er wel kewl uitzien!!! Het enigste wat ik minder vind is dat de kleuren van je render niet helemaal passen bij de achtergrond. En het bovenstenste zwarte balkje (waar je naam in staat) is minder hoog dan de andere, maar dat kan ook aan m'n ogen liggen (y) Verder vind ik 'm wel tov! NeLSoN Reageren
mattiejj Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 mooie sig dat lettertype is ook mooi,maar misschien had je matthijs in de andere hoek kunnen zetten, en die achtergrond is echt heel mooi als ik hem moet raten geef ik hem een 8.5 maar je vroeg niet om rates dus.... Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heey -Mattijs- Commentaar: Toen ik in het topic keek naar je sig, vond ik je sig niet zo heel goed, en heb er ook al betere eerlijk gezegd van je gezien.. Hoewel deze nou ook niet zo heel slecht is natuurlijk.. - punten: Je lettertype en fond vind ik er niet echt bijpassen. Net als die zwart vetgedrukte randen, die passen er eerlijk gezegd ook niet echt bij. Je render is wel goed, maar past niet echt bij de achtergrond. De achtergrond is ook niet echt een achtergrond voor je render trouwens.. + punten Je render EindTotaal Punten: 5.8 Eindbesluit: Ik weet dat je lage score hebt deze keer, dat ben je ook niet echt gewoon van me, normaal maak je echt van die leuke sigs, deze vond ik nu echt een mindere.. Ik hoop dat je snel weer nieuwe siggys online zet, want 98% van je siggs zijn gelukkig altijd wel mooier als deze TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.