Jump to content

Hobo Glitch

ArticLight

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was op YouTube een beetje gta filmpjes aan t bekijken en toen kwam ik dit tegen:

De achtergrond muziek is trouwens van Metallica met Enter Sandman voor het geval iemand dat wil weten

Ik ga het even uittesten

Ja! hij doet t, op de playstation 2 althans. of het op de computer of ander systeem werkt weet ik niet

Bewerkt: door ArticLight

Bij mij doet ie 't niet? :N

Edit 1: Ik werk wel op pc trouwens

Edit 2: Zie dat hij miss. niet op pc werkt :duh:

Bewerkt: door VWO-er

Bij mij doet het het wel! Ik heb de PC versie. Ik had zo'n 100 mannetjes gespawned (15 minuten) en toen de auto laten ontploffen. Een explosie met veel bloedspetters. :schater:

Zijn er in LCS ook zwervers in die tunnel? Misschien werkt het daar dan ook wel!

Mvg

Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

Nee, als je in LCS naar die tunnel gaat, staan er geen zwervers, dus dit kan alleen bij GTA III.

Jammer genoeg heb ik die niet meer. :-(

Geplaatst:

haha ik heb de darkel mod dus t zou wel cool zijn als je dan 100 darkels hebt :puh: maar kan iemand me het even precies in stappen uitleggen want k snap t nog nie helemaal.

Geplaatst:

Ok, goed opletten: :clown:

• Pak allereerst een Bobcat
  • Rijd nu die tunnel in, en ga met het dak in het midden van die zwervers staan
  • Stap uit de Bobcat, en ga in de laadklep staan
  • Spring nu op het dak
  • Draai je om en loop weer in de laadklep van de Bobcat
  • En ga zo maar door, op het moment dat je van het dak loopt vallen er ook nieuwe zwervers
  • Maar let op: Er is kans dat het alleen op de PS kan!!

Ik hoop dat je het nu snapt, en als je het nog niet weet kun je me altijd PB'en...

Succes!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik deed het een ha+f uur weetje hoe grappig zo¨n 200 zwerfers en heb met bazooka daar een enorm bloedbad veroorzaakr :cab::bonk::D:Y:*D8):)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...