ToM-MoH Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hallo, welke TXD moet ik hebben om de skins van het poppetje waar je mee speelt (ff vergeten hoe hij heet) te veranderen? mzzl Tom Reageren
Donwell Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je bedoelt CJ?? Deze staat volgens mij in gta3.img onder de naam player.txd. Donwell Dit hoort trouwens thuis in het textures en modelling help forum. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 De skin van CJ bestaat uit verscheidene delen, handen, hoofd etc. Dit moet je doen wil je een skin instaleren. Open de player.img (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\player.img) met de IMG-tool 2.0. Daarna ga je naar edit>find, typ daar de naam van een .txd van je gedownloade skin. Klik die aan en ga dan naar commands > delete, het orginele bestand word nu verwijderd. Dus zorg dat je back-ups hebt mocht het misgaan. Ga nu alle .txd bij langs uit je gedownloade skin en verwijder de orginele, daarna moet je de .txd toevoegen van de gedownloade skin via commands > ad. Ga dan naar commands > rebuild archive. Done! Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 oke dankjewel... en zo kan je ook een eigen skin maken? Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dat kan je inderdaad wel doen, maar het word wel heel lastig geloof me, want niet iedere Skin is gelijk aan elkaar. En de Skin van Carl Johnson is echt heel moeilijk, omdat hij zoals -Matthijs- al zei in stukken is verdeelt, omdat Carl Johnson natuurlijk kleren moet kopen. En omdat ze niet willen dat je een andere skin ervoor kan krijgen. Natuurlijk zijn die er wel, want er zijn genoeg Texturers, die het is gelukt een andere Carl Johnson skin te maken, maar meestal ziet het er niet helemaal mooi uit. Je kan dus wel proberen bijvoorbeeld een andere skin te maken, want die zitten wel aan elkaar. Neem die van Cesar Vialpando (Cesar.txd) dat is één afbeelding waar je dan diverse plaatjes met een programma zoals Photoshop op kan plakken, bijvoorbeeld van een foto van jezelf, maar ik geef je weinig kans. Dit soort klussen vergen heel veel tijd, omdat Rockstar het zo subliem heeft gemaakt dat het best wel moeilijk is. En je moet uiteraard kennis hebben van de IMG, maar dat heeft -Matthijs- je al fijn uitgelegt. Ook moet een beetje Photoshop kunst niet weg zijn, en neem altijd Back-up's als je aan de slag gaat. Ik wens je veel succes en mogen we hopen dat het gaat lukken. Mocht er nog een andere vraag zijn stel ze gerust. Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 ja hoe maak ik auto's:P als ik bijvoorbeeld taxi neem in txdworkshop heb ik alleen een plaatje van het wiel, taxi bordje en nog iets. Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Die plaatjes noemen wij Textures, maar ik zou niet te hard van stapel lopen, want het moddelen van een auto is zeer moeilijk en bijna niet te doen voor een Hobby- ist. Je zou eerst kunnen beginnen met het aanpassen van de Textures hulp kun je daarvoor in het 'Textures en Moddeling help' forum. Daar kun je beter de vraag stellen voor dit soort problemen, tevens kun je daar leren hoe je een simepele Kubus modelt en vul de lijst zelf aan. Het maken van zoiets vergt heel veel tijd en om het bug- vrij te krijgen ben je nog wel even langer bezig. Ik kan in ieder geval niet zo heel goed moddelen en texturen dus dan zou je dus beter in 'dat' forum kunnen vragen. Het gaat hier in dit forum om Gta en niet om Moddelen hé. Nou ik wens je veel succes, en als je nog een vraag over Gta hebt stel ze hier. Bewerkt: 12 augustus 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) ja hoe maak ik auto's:Pals ik bijvoorbeeld taxi neem in txdworkshop heb ik alleen een plaatje van het wiel, taxi bordje en nog iets. Met dat progamma kun je geen auto's maken. Je kunt alleen zien met welke .txd je te maken hebt, als je iets zeker wilt weten. Een auto maken is heel moeilijk, vooral voor onervaren modders. Ook heb je allemaal progamma's nodig ervoor. Dus als je een auto wil maken, zou ik eerst rustig beginnen. Ga bijvoorbeeld eerst eens wat textures veranderen. Bouw alles zo wat op, totdat je verstand hebt van modden. Voor meer info moet je in het Modding gedeelte wezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=46 Bewerkt: 12 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 hij heet CJ voor de duidelijkheid en je kunt ze wel downloaden de link stuur ik wel keer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.