Jump to content

Cheaters In Servers


alex.ownt

Recommended Posts

Waarom zijn er nou gasten die moeten cheaten in MTA?? Ik weet hoe ze het doen maar ik kan er gewoon niet tegen!!!! al die gasten die dan niet dood kunnen en dus dik vals spelen!!!! Hoor graag reacties van mensen die dat ook meemaken want dan kunnen we ervoor zorgen dat ze geband worden uit servers!! gewoon hun naam doorgeven is al genoeg!!!! Bedankt!!!!

Greetz Master G

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    4

  • erterer0

    3

  • Davedavy

    3

  • ikt

    2

Als het weer eens gebeurt let dan op de namen!!!!!!!!!! En als je wilt weten hoe je moet cheaten moet je het ff vragen!!!!!!

SEE YOU IN THE FUTURE

>>> Door RTS: Hier niet praten over cheating en dergelijke in MTA<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Alex.ownt het is verboden om hier over multiplayer cheating te praten (Althans in de vorm van als je wilt weten hoe je moet cheaten dan moet je bij mij wezen). En als je namen geeft uit welke servers worden ze verbannen? En tevens zit je in het verkeerde forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word gek van al die cheaters, soms steelt iemand mijn auto, terwijl hij geeneens in de buurt is, ik spawn dan ook opeens aan de andere kant van vice city! ik word er gek van, z kan je MTA gewoon niet leuk meer spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

ja en er is maar 1 kleuter van 5 jaar die er verantwoordelijk voor is en die het nodig vond om hacks te gaan maken...

ik zeg zijn naam niet, maar hij is algemeen verantwoordelijk voor cheaten in SA-MP en MTA

Link to comment
Delen op andere websites

Voor bijna alle, nouja, zeg maar alle spellen zijn er wel hacks. Ik speel Call of Duty (2) en Battlefield (1942 & 2), dus heb ervaring met cheaters...

Hacks zijn er in vele soorten en maten...

- Je hebt bijvoorbeeld hacks die automatisch de tegenstander neerschieten

- Hacks waarmee je snel kan lopen...

- Hacks waarmee je door muren kan kijken...

Zo heb je er nog veel meer. Ik zelf cheat niet, in geen enkel spel... Want wat is er nou leuk aan om dingen te doen die andere niet kunnen? (cheaten dus).... :-(

Groetjes,

Koos. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, erg veel mensen maken hacks hoor :Y

Nouja, ik haat cheaters in sa-mp het meeste, gaan ze met een freeroam mode zonder wapens op de spawnplek schieten ):

Of ze kunnen niet dood ):

Ja maar die zijn bijna allemaal gebaseerd op scripts van die gozer, hij was de eerste die er mee kwam

Link to comment
Delen op andere websites

Toterial( voor San Andreas), hoe kill je een cheater:

Pak een handig zakmes, deze kunt u in heel veel servers bemachtigen, ga achter de gek met meestal een minigun staan, druk op aim en dan op ctrl je zult een leuke beweging zien, mensen zullen nu( tenminste bij mij) jou gaan bedanken.

Mij is het al twee keer gelukt een cheater die niet dood kon, toch te doden op deze manier!

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, al die n00bs gebruiken één hack en het heeft een zwakte:

Je kan hun keel doorkrassen met een Knife, of hun hoofd eraf hakken met een Katana.

Dan kunnen ze jou (meestal, er zijn uitzonderingen) niet meer doden tenzij ze de server opnieuw joinen.

De snelste manier om van ze af te komen is toch gewoon om ze te bannen, daarom raad ik je aan op de Official Servers te spelen, daar worden ze vrij snel gebanned.

Link to comment
Delen op andere websites

dan willen jullie nie wete wat ik heb meegemaakt met sa:mp ik zat dus in een server waar ik 7 miljoen had misschien niet zo veel maar voor mij wel..en der zat een cheater die heete DIMITRI een nederlander nou toen kwam er een admin binnen maar ik had daarvoor die cheater onthoofd met een katana maar op hun (de andere spelers in de server + die admin) en de cheaters zijn beeld was ik eigenlijk dood door zijn minigun maar op mijn scherm was ik nog levend toen kwamen er 2 andere spelers aan en hun zeiden dat ze op me aan het schieten waren maar op mijn scherm stonden ze gewoon still :? dus toen zei der 1 :hoezo godmode?

dus ik zei:watte?! op mijn beeld schieten jullie niet eens?! toen zei die admin :ja ik heb alles gezien.dus ik dacht :bonk: toen werd ik gekickt uit de server toen ging in erin op het uitteleggen wat er gebeurde maar toen ik dat wou zeggen zei die admin:kom jij nu weer terug? en toen was ik verbannen.. das toch geen admin 7 mil kwijt en een coole server waar ik nu niet meer inkan vet nep eigenlijk ze hebben niet eens bewijs ik heb geen cheats voor sa:mp ik weet niet eens waar je dat kan krijgen :? en dat wil ik niet weten ook :)

maar wat vinden jullie hier nou van dat mag een admin toch niet zomaar doen??en als jullie me niet geloven doe het dan zelf maar:onthoofd een cheater met een katana laat hem je doodschieten op hun beeld ben je dan dood maar op je eigen niet dan zie je het zelf maar als je zelfmoord doet kan je wel dood of naar een paar minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...