jancoCJ Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 je moet gewoon ze neer knallen met bommen en raketwerpers Reageren
Amigo48 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 BUMP-O-MATIC Yea goeie admins zijn de beste remedie voor cheater's. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 In MTA:SA kan je heel makelijk een anti-cheat script maken. Maar je moet maar kunnen scripten in MTA. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Voor bijna alle, nouja, zeg maar alle spellen zijn er wel hacks. Ik speel Call of Duty (2) en Battlefield (1942 & 2), dus heb ervaring met cheaters... Hacks zijn er in vele soorten en maten... - Je hebt bijvoorbeeld hacks die automatisch de tegenstander neerschieten - Hacks waarmee je snel kan lopen... - Hacks waarmee je door muren kan kijken... Zo heb je er nog veel meer. Ik zelf cheat niet, in geen enkel spel... Want wat is er nou leuk aan om dingen te doen die andere niet kunnen? (cheaten dus).... Groetjes, Koos. Waar zijn die te downloaden? >>> Door Sandra: Dat krijg je hier toch niet te weten<<< Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Voor bijna alle, nouja, zeg maar alle spellen zijn er wel hacks. Ik speel Call of Duty (2) en Battlefield (1942 & 2), dus heb ervaring met cheaters... Hacks zijn er in vele soorten en maten... - Je hebt bijvoorbeeld hacks die automatisch de tegenstander neerschieten - Hacks waarmee je snel kan lopen... - Hacks waarmee je door muren kan kijken... Zo heb je er nog veel meer. Ik zelf cheat niet, in geen enkel spel... Want wat is er nou leuk aan om dingen te doen die andere niet kunnen? (cheaten dus).... Groetjes, Koos. Waar zijn die te downloaden? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Cheats werken ook in singleplayer, dat is de reden waarom ik het vraag. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 [/mod KantoorM1ele] Lol, ***** is overal te downloaden.[mod] >>> Door Sandra: Geen hulp bieden met cheats aub<<< Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik snap het niet echt , cheats werken toch niet, en welken cheat is dan never dead :S? OF bedoellen jullie hacks fz? Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Als de cheater geen n00b is helpt bannen ook niet, hij kan zo een proxy gebruiken ;-) Een proxy werkt echt niet hoor. (eigen ervaring toen ik door schelden geband was op gtagamesserver) Wat wel werkt is dacht ik een dynamisch ip, maar ik ken niemand die dat heeft dus weet ik neit zeker of het werkt Ik heb dynamic ip Reageren
TibiaFever Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Alex.ownt het is verboden om hier over multiplayer cheating te praten (Althans in de vorm van als je wilt weten hoe je moet cheaten dan moet je bij mij wezen). En als je namen geeft uit welke servers worden ze verbannen? En tevens zit je in het verkeerde forum. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Cheats werken ook in singleplayer, dat is de reden waarom ik het vraag. Je hebt cheats voorr singeplayer , maar niet die wij bedoelen! Ik weet niet of je het nou goed bedoelde of niet maar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.