gta san adreas fan @ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben op zoek naar alle mercedessen om in gta san andreas te modden en nu kan ik ze niet allemaal vinden of jullie mij willen helpen of ze op sites staan of ze te maken mag ook. dit zijn ze allemaal (de dik gedrukte heb ik nog niet) Mercedes-Benz A 3-deurs A 5-deurs B C C sport coupe C combi E E combi S SLK (cabrio) SLR mc laren CLK CLK (cabrio) CLS CL SL (cabrio) M R G 4-deurs G 2-deurs G 2-deurs (cabrio) Als het kan wil ik het NIEUWE model. Bewerkt: 12 augustus 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
307wrc Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Hey Leuk idee al die mercedessen! Er bestaat trouwens ook een Mercedes 500k voor san andreas hoor. Als je hem wilt hebben post ik wel een link. Greetz 307wrc Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 HeyLeuk idee al die mercedessen! Er bestaat trouwens ook een Mercedes 500k voor san andreas hoor. Als je hem wilt hebben post ik wel een link. Greetz 307wrc die heb ik al alleen nou was de bedoeling nieuwe modellen Reageren
307wrc Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hey Zover ik weet heb je ze dan allemaal die er zijn. Succes verder met zoeken. Greetz 307wrc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.