nickdezot Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb al overal op het internet gezocht naar de prijs van een nokia 3200, weet mss iemand ongeveerde prijs? Thx Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 eeh is deze topic niet opd e verkeerde plaats? dit soort dingen kan je beter ind e Computerforum zetten in het Onz1n gedeelte. btw: ik weet niet wat een Nokia 3200 kost, moet je even op internet kijken <_< Reageren
RTS Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 <_< Eerste site waaar ik kijk en gelijk de kosten <_< lkr hoor http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100020213/11171237.html Reageren
Thabit Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 En je kan een 3310 krijgen voor 40 euro! Reageren
X-TX Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Regels: -Kijk eerst of er al een onderwerp is over je probleem/ bericht voordat je zelf een onderwerp opent. -Post hier geen topics over Grand Theft Auto. Plaats die dan in de andere gedeelte. -Hier alleen alles over computers -Gebruik normale taal. -Post geen zinloze en irritante berichten, houd het gezellig. -Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot computers. -Als je een plaatje upload/ toevoegt verklein hem dan eerst naar 640X480 of kleiner en sla hem op in JPG formaat. en geen links de prijs weet ik niet je kan het jaten of gejaten kopen dan heb je er 1 voor 10 euro dat is het beste Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Regels:-Kijk eerst of er al een onderwerp is over je probleem/ bericht voordat je zelf een onderwerp opent. -Post hier geen topics over Grand Theft Auto. Plaats die dan in de andere gedeelte. -Hier alleen alles over computers -Gebruik normale taal. -Post geen zinloze en irritante berichten, houd het gezellig. -Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot computers. -Als je een plaatje upload/ toevoegt verklein hem dan eerst naar 640X480 of kleiner en sla hem op in JPG formaat. en geen links de prijs weet ik niet je kan het jaten of gejaten kopen dan heb je er 1 voor 10 euro dat is het beste Daar zijn Moderators voor Neophyte, en deze topic staat niet in het verkeerde forum, en er mag hier GEEN illegale info gepost worden, en als je de regels zo goed weet dan moet je dit ook wel goed weten dacht ik zo. Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 damn nick....jij bent volgens mij echt zo'n type die denkt dat alles word voorgekauwd. *zucht* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.