Jump to content

Toetsenbord teken probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem, steeds als ik mijn pc gebruik word de ? een =, nu weet ik wat je hiertegen kan doen, gewoon ctrl + shift drukken, maar als ik dat dan doe komthet op den duur weer terug, dit gebeurt ook gelijk bij het opstarten :? nu zit ik vaak te scannen, maar geen enkele van mijn virus scans & spyware scans vinden iets.

ik dacht eerst aan een trojan, maar die vind de virusscan ook niet.

hoe verhelp je dit irritante probleem?

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.

Ik kan jou zeker helpen hoor Flipkip, ik heb dit probleem ook wel eens, maar ik heb het nog nooit gehad al direct bij het opstarten, maar ik zal je even uitleggen hoe het zit. Je hebt een Amerikaanse indeling van het toetsenbord en voor ons Europeanen is er één. Maar de meeste computer's worden in Amerika of door Amerikanen ontwikeld en gemaakt in Verre landen. Dus Windows kan bepaalde standaarden aan, ik denk dat je hebt zitten rommelen aan de instellingen van Europeaans/Amerikaans. Je kan dit met een Sneltoets veranderen en zo is je probleem hopelijk ook opgelost Flipkip. Sneltoets: 'Shift + Ctrl' (Rechter Shift en Ctrl). Probeer het daarna nog maar een keer. Als er nog meer problemen zijn, zeg het maar even ik wens je in ieder geval Succes. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

ja,die sneltoets wist ik al, maar wat nou het probleem is, hij verspringt vanzelf weer op nederlands nederlands :? en hij moet op nederlands amerikaans staan, met NL NL en NL am bedoel ik dat van de taakbalk.

ik heb bij het toetsenbord nu dat amerikaans ingesteld, hopen dat het zo blijft staan. als dat niet zo is zeg ik dat wel even.

Edit: Help, het blijf maar opduiken, ik moet me taal in NL hebben en men toetsen in de verenigde staten (internationaal) maar soms verschuift hij gewoon :?

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...