Marc Tibben Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik probeerde met deze tut: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33044 in vice city een garage deur te veranderen die in deze txd staat: nbt_mansionbase01 maar het lukt niet terwijl ik alle stappen volg die hij uitlged kan iemand mij helpen? Reageren
[Baz] Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Marc, erstaat niet voor niets "In San Andreas". Dus ik kijk er niet raar van op! Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ja maar ik kwam er via deze topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33042 en daar staat bij het 4e bericht de link en erboven staat dit: De meeste zijn voor GTA SA, maar werken hetzelfde voor GTA VC en GTA III dus daarom vraag ik het. Bewerkt: 12 augustus 2006 door Marc Tibben Reageren
Donwell Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je moet natuurlijk hem opnieuw in de gta3.img zetten en je hebt wel de txd op VC staan?? Dat kun je rechtsonder doen, hij moet niet op SA of GTA III ofzo staan!! Donwell Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik had hem wel op nieuw in Gta3.img gezet met de IMG TOOL en hij stond op Vice City bij TXD Workshop. Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 je hebt 1. de verkeerde txd geedit 2. rechtsonder geen VC staan 3. 'm geADD en niet geREPLACED in gta3.img en hoe kom je ingodsnaam bij de txd want de mapviewer werkt alleen voor san andreas... toch? Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik gaf de naam op van het pad naar gta vice city die zette ik in games.cgf die zette ik in de map van mapviewer toen opende ik mapviewer toen drukte ik op F1 toen opende hij gta vice city alléén zonder textures voor de rest werkte het wel. Maar welk programma moet ik dan gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.