ToM-MoH Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hallo, ik wil gewoon eens zien en proberen hoe je auto's moet maken wil iemand mij vertellen welke programma's enz hiervoor nodig heb? M.v.g Tom Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Hoi 1. Je moet goed kunnen moddelen en ruime evaring hebben. 2. Je moet weten hoe je Dummy's moet plaatsen. 3. Je hebt een 3D model programma nodig ik raad 3ds max 7/8 aan. Succes. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 gebruik effe de zoekfunctie en begin maar een met 3dmax in je bezit te krijgen Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je hebt een trial van 8 dagen, daarna is hij niet meer te gebruiken Daarna kun je hem voor volgensmij voor een prickie 3000 euro kopen! Ik gebruik gmax, kost geen geld maar veel minder bruikbaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.