Jump to content
Geplaatst:
comment_41975

Okee, ik wil beginnen met zeggen dat ik werkelijk niet goed wordt van het aantal spamtopics over cheats en het uitspelen van het spel met cheats. Laat het duidelijk zijn:

- Volgens deskundigen is San Andreas niet meer 100% uit te spelen na het gebruik van codes.

Voor hoeveel procent dan wel? Voor 99% natuurlijk. Nu denken alle stomme n00bs gelijk weer dat die ene procent toch niet uitmaakt, maar voor de echte die-hard is die ene procent juist het belangerijkste.

Nu heb je van die mensen die dan Vice als voorbeeld nemen van "Uitspelen en niets krijgen" , maar daar gaan ze juist de fout in. Wanneer je Vice voor 99% uitgespeeld had, kreeg je geen T-shirt. Wanneer je Vice 100% uitgespeeld had, kreeg je een T-shirt met daarop de teskt "I Completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt", wat een duidelijk verwijs was naar het T-shirt uit de film "The Game".

Nu denken mensen gelijk weer: "Tis toch maar een stom T-shirt...". DOE JE OGEN OPEN! HET GAAT EROM DAT JE IETS EXTRA'S KRIJGT ALS JE HET SPEL ZONDER CHEATS UITSPEELD.

Speculaties doen de rondte dat je de beruchte opgevoerde op-need-for-speed-underground lijkende superauto krijgt als je het spel 100% uitgespeeld hebt. Andere beweren dat je een pak krijgt wat je 100% Sex Appeal geeft. Misschien krijg je met 100% wel een speciale shop waar je Vinyls op je auto kunt plakken.. of misschien krijg je de mogelijkheid om met Dual AK's te spelen.

Je weet het niet, dus vel ook geen oordeel. Iedereen die z'n slabek open trekt over het feit dat je het spel 100% met cheats kunt uitspelen zonder bewijs te hebben, heeft het bij mij niet goed. Hetzelfde geldt andersom. Zolang er geen bewijs is wil ik geen domme uitspraken horen die moeten verwijzen naar einige feiten die tot op heden nog niet bekend zijn.

Ik dank jullie (en mijn hart dankt jullie ook),

Chironu

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_53946

ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Geplaatst:
comment_54107
ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Om geld te verdienen kun je ook de ambulance / polite / brandweer / pimp missies doen. Leveren best aardig was geld op. Als je eenmaal in SF de auto's kunt exporteren is dat ook een goede manier. Sommige auto's leveren meer dan $100.000 op.

Geplaatst:
comment_54116

bij gta vice city is er geen verschil!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb eerst zonder cheats.

en toen met cheats uitgespeeld en toen kreeg ik ook die updruk en dat t shirt verkleurt ook als je binnen of buiten bent!

Geplaatst:
comment_54218

Het enige waar cheats in de GTA serie goed voor is...

...is voor de lol, grap, fun, humor ofzo... En I Agree With: iedereen die cheat is een stomme n00b en stinkt <_<

Geplaatst:
comment_54340

Wat maakt het uit als je cheat je mag toch zelf weten of je cheat of niet! Oke het is heel erg zonde als je cheat maar je moet het zelf weten. Je moet geen berichten posten zoals bijvoorbeelt lomepiaman cheaters stinken want dat slaat enrgens op :)

Geplaatst:
comment_54350

Vind ik gewoon zo geweldig ik word helemaal blij.. warom??

By gta vice city had je geen ene flikker aan geld hier kan je er alles mee doen :D

Word je toch gewoon blij van darom werd gta vc best wel na een tijdje saaai

Geplaatst:
comment_54406

By gta vice city had je geen ene flikker aan geld hier kan je er alles mee doen :D

Ben ik het met je eens.

Ik had door vigilante missions met de Apache in VC meer dan 6 miljard.. En dan wordt het toch wel saai als je alleen maar meer en meer geld krijgt.

Geplaatst:
comment_54422

Ben ik het met je eens.

Ik had door vigilante missions met de Apache in VC meer dan 6 miljard.. En dan wordt het toch wel saai als je alleen maar meer en meer geld krijgt.

jah ik VC mnet een tank en dan de loop naar acheren o dat je lekker snel ging en vigelante (kweenie hoe je het schrijft) :puh: :P missies doen

zo kreeg ook iets van 6 miljoen :D das wel fijn :ph34r:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.