Jump to content

100% Uitgespeeld? Cheats?


Chi

Recommended Posts

Ik heb 1 Cheat spel kwam ik uit op 99.99% en krijg je alles wat je normaal ook krijgt

Tank,Hydra etc

Ik heb je niet cheat spel @ 100% en het maakt niets uit

alleen die 0.01%

dus vlogens jou kun je hem gewoon uitspelen met cheats.

en dan krijg je ook alle bonusen.

heb je dat zelf gedaan dan.

of heb je dat ergens gehoort,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    3

  • Juriaan

    3

  • ras

    3

  • De Gta Master

    2

ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Om geld te verdienen kun je ook de ambulance / polite / brandweer / pimp missies doen. Leveren best aardig was geld op. Als je eenmaal in SF de auto's kunt exporteren is dat ook een goede manier. Sommige auto's leveren meer dan $100.000 op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit als je cheat je mag toch zelf weten of je cheat of niet! Oke het is heel erg zonde als je cheat maar je moet het zelf weten. Je moet geen berichten posten zoals bijvoorbeelt lomepiaman cheaters stinken want dat slaat enrgens op :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Vind ik gewoon zo geweldig ik word helemaal blij.. warom??

By gta vice city had je geen ene flikker aan geld hier kan je er alles mee doen :D

Word je toch gewoon blij van darom werd gta vc best wel na een tijdje saaai

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet op hoe veel % ik zit maar ik mag alles doen enzo en heb geen 1 cheat gebruikt tot nu toe, is echt moelijker zonder cheats vind ik want wapens zijn heel duur en je krijgt (bijna) geen geld voor missies, ik wil toch wel 100% uitspelen ze zeggen dat je dan een leger krijgt van gangs en nog wat dingen, in begin had je ook een gang die dan van jou was maar als je verhuisd naar san fierro en je komt terug staat het bij stats dat er maar 0 mensen zijn of dat had ik tenminste :lol:

Vind ik gewoon zo geweldig ik word helemaal blij.. warom??

By gta vice city had je geen ene flikker aan geld hier kan je er alles mee doen :D

Word je toch gewoon blij van darom werd gta vc best wel na een tijdje saaai

Ben ik het met je eens.

Ik had door vigilante missions met de Apache in VC meer dan 6 miljard.. En dan wordt het toch wel saai als je alleen maar meer en meer geld krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...